Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Se video CC Anbefaler det Cassidy Tvillingene synes at den ser kul ut.🤖🤖😎😎🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den ser kul ut.🤖🤖😎😎🥰🥰♥️♥️ Har dere sett videoen CC ❤️❤️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Har dere sett videoen CC ❤️❤️♥️♥️ Cassidy Tvillingene sliter med tregt internett, så videoen bare stopper opp heletiden. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi blir glade når våre venner har det fint.♥️♥️ Det blir jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (Akkurat nå): Det blir jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Så snille dere er 🍀🍀☘️☘️😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (2 minutter siden): Så snille dere er 🍀🍀☘️☘️😊😊☺️☺️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ Da blir jeg og glad ☘️☘️🍀🍀😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (Akkurat nå): Da blir jeg og glad ☘️☘️🍀🍀😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner er glade.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene sliter med tregt internett, så videoen bare stopper opp heletiden. Sorry CC 🥲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sorry CC 🥲 Det går bra, Cassidy Tvillingene håper at internettet vårt er raskere igjen i morgen.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): 🤖🤖🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni MornMorn alle sammen. Jeg kan bare tenke på frokost akkurat nå. Er så sulten. Må lage mat. Hvorfor har ikke vi i norge en tradisjon på å lage "smørbrødkake"? Det ser veldig godt ut. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): MornMorn alle sammen. Jeg kan bare tenke på frokost akkurat nå. Er så sulten. Må lage mat. Hvorfor har ikke vi i norge en tradisjon på å lage "smørbrødkake"? Det ser veldig godt ut. Cassidy Tvillingene synes at den ser skikkelig god ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (4 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Sviskepott skrev (4 timer siden): MornMorn alle sammen. Jeg kan bare tenke på frokost akkurat nå. Er så sulten. Må lage mat. Hvorfor har ikke vi i norge en tradisjon på å lage "smørbrødkake"? Det ser veldig godt ut. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Det er så stille og fint her hvor jeg bor i dag. Ingen kjempevind gjør alt annerledes. Åpne vinduer gir friskhet i min bolig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det er så stille og fint her hvor jeg bor i dag. Ingen kjempevind gjør alt annerledes. Åpne vinduer gir friskhet i min bolig. Cassidy Tvillingene har tåke og regn her i Bergen i dag vi.🌁🌁🌫️🌫️🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå