Sviskepott Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Takker for det. Torsdagen er en bra en og til lørdag skal jeg i seng tidlig, for jeg har søvn å ta igjen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni (endret) Sviskepott skrev (14 timer siden): Takker for det. Torsdagen er en bra en og til lørdag skal jeg i seng tidlig, for jeg har søvn å ta igjen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintirsdagskveld.♥️♥️ Endret 19. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni God onsdag selv, både Cia og dere andre håper du får tatt igjen søvnen Pott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni N-4K0 skrev (4 timer siden): God onsdag selv, både Cia og dere andre håper du får tatt igjen søvnen Pott Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni N-4K0 skrev (På 19.6.2024 den 7:07 AM): God onsdag selv, både Cia og dere andre håper du får tatt igjen søvnen Pott God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Sviskepott skrev (13 minutter siden): God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 Jeg får døgnrytmen snudd i tide og utide, jeg skjønner absolutt hvordan det er med rot dessverre må jeg tvinge meg til å holde meg våken i 16-20 timer i strekk eller prøve å få sove 10-12 timer for å rette det opp, jeg klarer ikke å være våken i >6 timer og så få sove igjen for å snu det den veien. Kanskje litt annen type rot enn du har, men... det skal ikke være lett 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Det er lenge siden jeg har klart å få en skikkelig utsovet natt som fører til god våkenhet; klar til å ta fatt på dagen. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Det er lenge siden jeg har klart å få en skikkelig utsovet natt som fører til god våkenhet; klar til å ta fatt på dagen. Leit å høre, håper det blir bedre etterhvert ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni N-4K0 skrev (5 timer siden): Leit å høre, håper det blir bedre etterhvert ❤️ Sviskepott skrev (7 timer siden): Det er lenge siden jeg har klart å få en skikkelig utsovet natt som fører til god våkenhet; klar til å ta fatt på dagen. N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg får døgnrytmen snudd i tide og utide, jeg skjønner absolutt hvordan det er med rot dessverre må jeg tvinge meg til å holde meg våken i 16-20 timer i strekk eller prøve å få sove 10-12 timer for å rette det opp, jeg klarer ikke å være våken i >6 timer og så få sove igjen for å snu det den veien. Kanskje litt annen type rot enn du har, men... det skal ikke være lett Sviskepott skrev (7 timer siden): God torsdag og nei, det er stadig litt rot. Planlegger å sove, men noe skjer. Mistenker at det kommer til å snu når jeg kjenner at det snur og den første høstlukta er et faktum når jeg stikker nesa ut om morgenen. Endelig hpst...tenker hele meg da og kanskje slapper litt bedre av. Jeg håper at det blir sånn, for jeg er trøtt nå. 😴 N-4K0 skrev (7 timer siden): Morn morn Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Skal testes ut kjøpt de 3 på meny fant de der 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Skal testes ut kjøpt de 3 på meny fant de der 👍 Cassidy Tvillingene synes at de der ser veldig gode ut, vi må kjøpe de der neste gang vi er på Meny.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de der ser veldig gode ut, vi må kjøpe de der neste gang vi er på Meny.😋😋🥰🥰 Så @Trippelure skriver den var god var usikker kjøpte alle 3 TEST Endret 20. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Så @Trippelure skriver den her var usikker kjøpte alle test Cassidy Tvillingene mener å huske at han anbefalte den øverste Naturell, vi synes at alle tre ser gode ut.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene mener å huske at han anbefalte den øverste Naturell, vi synes at alle tre ser gode ut.😋😋🥰🥰 Alle 3 er det CC ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): Alle 3 er det CC ❤️ Cassidy Tvillingene skal kjøpe alle 3 neste gang vi er på Meny, for vi synes at de ser gode ut alle sammen.😋😋🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener å huske at han anbefalte den øverste Naturell, vi synes at alle tre ser gode ut.😋😋🥰🥰 Husker ikke det lette i mobilen dropbox men lar være så mye mobil nå har har angst anfall da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni MR SPEED skrev (7 minutter siden): Husker ikke det lette i mobilen dropbox men lar være så mye mobil nå har har angst anfall da Cassidy Tvillingene tenker mye på deg vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå