MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni (endret) Endret 16. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni (endret) N-4K0 skrev (10 timer siden): Morn morn Det går mest i Treverkica her 😝 Entern skrev (11 timer siden): God morgen alle 😀😀😀 Veldig bra plate 😎👍 MR SPEED skrev (11 timer siden): våkner med metallica Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Endret 16. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ Ønsker dere 2 å RESTA av gjengen finfinfredag da ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): Ønsker dere 2 å RESTA av gjengen finfinfredag da ❤️❤️ ❤️❤️ ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni God mandag Jeg har to sekker med pant jeg må prøve å få unna i dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni N-4K0 skrev (2 timer siden): God mandag Jeg har to sekker med pant jeg må prøve å få unna i dag. Oda tar med seg panten min Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Javel To sekker med pant + en del ting jeg skulle fått på søppelmottaket, får se hva det blir til i dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni N-4K0 skrev (10 minutter siden): Javel To sekker med pant + en del ting jeg skulle fått på søppelmottaket, får se hva det blir til i dag. Se her trykk gjerne 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): Se her trykk gjerne N-4K0 skrev (18 minutter siden): Javel To sekker med pant + en del ting jeg skulle fått på søppelmottaket, får se hva det blir til i dag. MR SPEED skrev (2 timer siden): Oda tar med seg panten min N-4K0 skrev (5 timer siden): God mandag Jeg har to sekker med pant jeg må prøve å få unna i dag. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ Se her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): Se her ❤️ Cassidy Tvillingene Elsker disse Beatlesbildene her.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni N-4K0 skrev (7 timer siden): Javel To sekker med pant + en del ting jeg skulle fått på søppelmottaket, får se hva det blir til i dag. Fikk det unna gitt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene håper at alle her har en finjunimandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni God tirsdag til gjengen her inne 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): God tirsdag til gjengen her inne Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintirsdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni En gang for lenge siden da jeg ikke hadde sertifikat og bodde langt ute på landet...da hadde det samlet seg opp sekk på sekk på glassverandaen og en kom nesten ikke inn av døra. 🙂 Måtte be pent om hjelp. Den eneste jeg visste om som hadde stor bil, vi fylte den opp og jeg var sikkert et fryktelig syn der jeg beleiret panteautomaten...som stadig ble full og måtte tømmes. Det tok sin tid, men pantepenger er gode penger å ta med seg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): En gang for lenge siden da jeg ikke hadde sertifikat og bodde langt ute på landet...da hadde det samlet seg opp sekk på sekk på glassverandaen og en kom nesten ikke inn av døra. 🙂 Måtte be pent om hjelp. Den eneste jeg visste om som hadde stor bil, vi fylte den opp og jeg var sikkert et fryktelig syn der jeg beleiret panteautomaten...som stadig ble full og måtte tømmes. Det tok sin tid, men pantepenger er gode penger å ta med seg. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå