N-4K0 Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni God lørdag alle sammen MR SPEED skrev (2 timer siden): Takk nå er klokka 08:34 oda kom var ikke våken glemte å gre meg polker 👎 Gre håret? Trenger du å gjøre det for å ta imot varer på døra? Det kan jo sikkert føles dumt hvis man ser ut som er kråkereir på huet, men 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni (endret) N-4K0 skrev (26 minutter siden): God lørdag alle sammen Gre håret? Trenger du å gjøre det for å ta imot varer på døra? Det kan jo sikkert føles dumt hvis man ser ut som er kråkereir på huet, men Riktig å dritt trøtt da jeg hadde våkna opp….. å 07:52 fikk jeg en mld vi ses om 10 min…….men de kom rett etter på ha ha sånn går da jeg finner på å handle hos oda da…. vet handler hos ODAi sted en vanlig butikk bedre vare utvalg bedre exe Fjordland kan ikke lage mat ved en om da da Fjordland bedre da exe salaten mye bedre på oda 👍 en rema 1000 da 👎 slipper å gå til butikken da kan bestille på nett mine meste kjøpte varer LITA GO jordebær er nr 1 nå ❤️👍😋 Endret 15. juni av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): Ønsker dere til bake en riktig goooooood lørdag i dag å det samme til RESTA av gjengen her MR SPEED skrev (4 timer siden): Takk nå er klokka 08:34 oda kom var ikke våken glemte å gre meg polker 👎 Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni N-4K0 skrev (2 timer siden): God lørdag alle sammen Gre håret? Trenger du å gjøre det for å ta imot varer på døra? Det kan jo sikkert føles dumt hvis man ser ut som er kråkereir på huet, men MR SPEED skrev (1 time siden): Riktig å dritt trøtt da jeg hadde våkna opp….. å 07:52 fikk jeg en mld vi ses om 10 min…….men de kom rett etter på ha ha sånn går da jeg finner på å handle hos oda da…. vet handler hos ODAi sted en vanlig butikk bedre vare utvalg bedre exe Fjordland kan ikke lage mat ved en om da da Fjordland bedre da exe salaten mye bedre på oda 👍 en rema 1000 da 👎 slipper å gå til butikken da kan bestille på nett mine meste kjøpte varer LITA GO jordebær er nr 1 nå ❤️👍😋 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ Samme her takk takk litt kjærlighet til dere 2 bare dere 2 RESTA v gjengen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Samme her takk takk litt kjærlighet til dere 2 bare dere 2 RESTA v gjengen Hjertelig Tusen Takk. fra Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni RIKTIG GOOD NATT ALLE HER 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): RIKTIG GOOD NATT ALLE HER Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni God senkveld til dere som enda er våkne og god natt til dere som skal sove 😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): God senkveld til dere som enda er våkne og god natt til dere som skal sove 😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finlørdagsjunikveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni N-4K0 skrev (13 minutter siden): God senkveld til dere som enda er våkne og god natt til dere som skal sove 😊 God senkveld 😀😀😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsenkveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Jeg vil spille Minecraft, men samtidig gidder jeg ikke for øyeblikket 😝 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg vil spille Minecraft, men samtidig gidder jeg ikke for øyeblikket 😝 Cassidy Tvillingene er glade for at du besøker oss her vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Jeg har ikke egentlig bedre å gjøre 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke egentlig bedre å gjøre Cassidy Tvillingene gjetter nok at du hadde veldig lyst til å besøke oss vi da.😉😉🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 våkner med metallica 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni God morgen alle 😀😀😀 MR SPEED skrev (45 minutter siden): våkner med metallica Veldig bra plate 😎👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Morn morn Det går mest i Treverkica her 😝 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå