MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal ikke sove før i morgen formiddag/ettermiddag, det var du som sa godnatt og vi svarte deg på hilsenen.😊😊😉😉🥰🥰 Lurte jeg dere CC ???? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (10 minutter siden): Lurte jeg dere CC ???? Oh Yes Cassidy Tvillingene gikk rett 5på begge to.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni (endret) De her er GODE det her går dere ikke 5 på gode egentlig å gå igjen å få håret hun er jo mere hva gjør jeg spiser de 👍👍😊😊♥️♥️☺️☺️😘😘😃😄😆😆😀😀 Endret 12. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): De her er GODE det her går dere ikke 5 på gode egentlig å gå igjen å få håret hun er jo mere hva gjør jeg spiser de 👍👍😊😊♥️♥️☺️☺️😘😘😃😄😆😆😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige de der er skikkelig digge.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige de der er skikkelig digge.😋😋🥰🥰 enig den sangen bra ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): enig den sangen bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg, dette er en knallbra Stoneslåt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg, dette er en knallbra Stoneslåt.♥️♥️ You Got the Silver 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): You Got the Silver ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): Oh Yeah Oh Yeah sier Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har dere sluttet å være 2 nysgjerrigpere da jeg nevnte jeg hadde kjøpte noe dere 2 glemte å svare er dere blitt meg jeg glemmer litt for mye å jeg nevnte JOHN LENNON oxo ???? glemte dere der å 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni RIKTIG GOOD NATT 5 min nå 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Logger av Kom dere i senga da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): Logger av Kom dere i senga da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (10 minutter siden): RIKTIG GOOD NATT 5 min nå Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (17 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har dere sluttet å være 2 nysgjerrigpere da jeg nevnte jeg hadde kjøpte noe dere 2 glemte å svare er dere blitt meg jeg glemmer litt for mye å jeg nevnte JOHN LENNON oxo ???? glemte dere der å Sorry Cassidy Tvillingene glemte det helt, vi vil gjerne ha svar på alt dette.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Sorry Cassidy Tvillingene glemte det helt, vi vil gjerne ha svar på alt dette.🥰🥰♥️♥️ Kjøpte det her fikk en GOOD prise 1 pakke 107.kr hvis jeg kjøpte 3 pakker ca 18 blader for 322.kr men kjøpe 1 pakke vanlig prise er 178.kr for 6 blader dyrt å lader første bilde 153.kr 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni før jeg kjøpte var jeg JOHN LENNON spart lenge se neste post har Philips OneBlade elektrisk barbermaskin vs høvel med spesiel blad bedre en høvel blad 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpte det her fikk en GOOD prise 1 pakke 107.kr hvis jeg kjøpte 3 pakker ca 18 blader for 322.kr men kjøpe 1 pakke vanlig prise er 178.kr for 6 blader dyrt å lader første bilde 153.kr MR SPEED skrev (1 minutt siden): før jeg kjøpte var jeg JOHN LENNON spart lenge se neste post har Philips OneBlade elektrisk barbermaskin vs høvel med spesiel blad bedre en høvel blad Toppers, da tenker Cassidy Tvillingene at det blir en ordning på barberingen din. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni Rapporter Del Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Toppers, da tenker Cassidy Tvillingene at det blir en ordning på barberingen din. magine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above us, only sky Imagine all the people Livin' for today Ah Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion, too Imagine all the people Livin' life in peace You You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world You You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå