Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (Akkurat nå): Håper du får en god og varm dusj 🍀☘️😊😻🐶🥰 Jeg må ut en tur med Alfred snart, og rydde vekk noe klesvask. Men jeg skal ikke forsvinne helt i kveld 😉👍 Cassidy Tvillingene liker godt å prate med deg her på forumet.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er hakket før jeg håper de får hjertesting hele bunten 😆😬 Cassidy Tvillingene tviller på at de folkene der har noen hjerter som de kan få sting i.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tviller på at de folkene der har noen hjerter som de kan få sting i.😉😉 Ja det kan godt være 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det kan godt være 😅 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sitter å tenker nå fælt ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Det skal snart komme regn, så jeg løper en tur ut med Alfred nå 🏃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skal snart komme regn, så jeg løper en tur ut med Alfred nå 🏃🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en God Kleldsløpetur.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg veldig hvis du sletter brukeren din her på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg veldig hvis du sletter brukeren din her på Diskusjon. Må det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (24 minutter siden): Håper du får en god og varm dusj 🍀☘️😊😻🐶🥰 Jeg må ut en tur med Alfred snart, og rydde vekk noe klesvask. Men jeg skal ikke forsvinne helt i kveld 😉👍 Ja det var varmt og godt 😊 🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja ut på tur aldri sur 🥰🥰🥰😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene forlater aldri dette forumet her, vi bor her på Diskusjon.♥️♥️ Det er bra at dere bor her ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (8 minutter siden): Må det Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg vår Gode venn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni (endret) Maskinfører skrev (9 minutter siden): Det er bra at dere bor her ❤️ ❤️ Ja Cassidy Tvillingene har bodd her siden den 18. november 2018.🥰🥰 Endret 11. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har bodd her siden den 18. november 2018.🥰🥰 Ja det er koselig 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er koselig 🥰🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene trives godt her på Diskusjon.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene trives godt her på Diskusjon.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene er veldig glade for å ha deg her på Diskusjon.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (53 minutter siden): Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Tenkte.å slette brukeren på diskusjon.no ER SERIØST Jeg tror du bare kødder 🤪🤪🤪🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå