Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finjunikveld.♥️♥️ Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdagskveld.♥️♥️ Fintirsdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fintirsdagskveld ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): Kose kose kose dukene mine @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😁👍🤩🐶🥰 Her har du dansedukke-sangen til Alf Prøysen 😎 Husmannspolka... Dæinse dæinse dokka mi, trallalalalala 🤩 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Det er fint å høre at dere også har det fint 😃💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): 😁👍🤩🐶🥰 Her har du dansedukke-sangen til Alf Prøysen 😎 Husmannspolka... Dæinse dæinse dokka mi, trallalalalala 🤩 Cassidy Tvillingene Digger den sangen og vi Digger Alf Prøysen.♥️♥️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er fint å høre at dere også har det fint 😃💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger den sangen og vi Digger Alf Prøysen.♥️♥️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ Helt enig, i alt 😃💚💚🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig, i alt 😃💚💚🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene synes at Alf Prøysen var den største visekunstneren Norge har hatt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Alf Prøysen var den største visekunstneren Norge har hatt.♥️♥️ Helt enig, jeg elsker Alf Prøysen, han skrev så vilt mye bra 🤩 Men jeg er også veldig glad i Erik Bye, syns begge er helt fantastiske 🤩🤩🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig, jeg elsker Alf Prøysen, han skrev så vilt mye bra 🤩 Men jeg er også veldig glad i Erik Bye, syns begge er helt fantastiske 🤩🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi må heller ikke glemme Vidar Sandbeck han var også en dyktig visekunstner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi må heller ikke glemme Vidar Sandbeck han var også en dyktig visekunstner.♥️♥️ Hehe ja 😁 Dette var favorittsangen min da jeg var liten, bestemor lo godt da jeg sang den 🤣🤣🤣👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Da er det dusjen next (Teste varmtvannet)😊😊 Svarer snart @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ikke forlat forumet ☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Hehe ja 😁 Dette var favorittsangen min da jeg var liten, bestemor lo godt da jeg sang den 🤣🤣🤣👍 Ja Cassidy Tvillingene Digger den sangen, den der skulle vi ha spilt høyt på Stortinget hver gang de la frem statsbudsjettet.🥰🥰🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Da er det dusjen next (Teste varmtvannet)😊😊 Svarer snart @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ikke forlat forumet ☹️☹️ Håper du får en god og varm dusj 🍀☘️😊😻🐶🥰 Jeg må ut en tur med Alfred snart, og rydde vekk noe klesvask. Men jeg skal ikke forsvinne helt i kveld 😉👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da er det dusjen next (Teste varmtvannet)😊😊 Svarer snart @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ikke forlat forumet ☹️☹️ Cassidy Tvillingene forlater aldri dette forumet her, vi bor her på Diskusjon.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene Digger den sangen, den der skulle vi ha spilt høyt på Stortinget hver gang de la frem statsbudsjettet.🥰🥰🤣🤣👍👍 Ja det er hakket før jeg håper de får hjertesting hele bunten 😆😬 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå