Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Entern skrev (1 minutt siden): God mandagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Entern skrev (27 minutter siden): Så søte 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🧡 Jeg så en rev jogge oppover Frogner en kveld 🦊😁 sosseberter og veskehunder løp skrikende til alle kanter 🤣🤣🤣 Refven bare jogget rolig videre han 🦊😎 Heheh, kult 😎 Jeg så engang en grevling løpe over Maridalsveien ved Telthusbakken. Var på natta da og ingen hylende damer å se, men veldig fin grevling. Har sett rev og grevling flere ganger her jeg bor. Der jeg bodde før hadde jeg grevling med unger i hagen hver sommer 🦡🦊🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finmandagskveld @MR SPEED @Entern @Trippelure @Maskinfører @Sviskepott @N-4K0♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere en god mandagskveld tilbake 🍀☘️💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Heheh, kult 😎 Jeg så engang en grevling løpe over Maridalsveien ved Telthusbakken. Var på natta da og ingen hylende damer å se, men veldig fin grevling. Har sett rev og grevling flere ganger her jeg bor. Der jeg bodde før hadde jeg grevling med unger i hagen hver sommer 🦡🦊🥰 Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere en god mandagskveld tilbake 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her i kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her i kveld.♥️♥️ Og jeg er glad for å være her og se dere 💚💚🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Trippelure skrev (18 minutter siden): Veldig fine rever, er det i Fredrikstad? 😍🐶🥰 Oslo 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finmandagskveld @MR SPEED @Entern @Trippelure @Maskinfører @Sviskepott @N-4K0♥️♥️ Finmandagskveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Lykkelig mandag alle man serlig CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Trippelure skrev (27 minutter siden): Og jeg er glad for å være her og se dere 💚💚🐶🥰 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Lykkelig mandag alle man serlig CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Maskinfører skrev (16 minutter siden): Finmandagskveld ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker godt å være her sammen med dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Trippelure skrev (40 minutter siden): Heheh, kult 😎 Jeg så engang en grevling løpe over Maridalsveien ved Telthusbakken. Var på natta da og ingen hylende damer å se, men veldig fin grevling. Har sett rev og grevling flere ganger her jeg bor. Der jeg bodde før hadde jeg grevling med unger i hagen hver sommer 🦡🦊🥰 Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere en god mandagskveld tilbake 🍀☘️💚💚🐶🥰 Så koselig med grevlingfamilie i hagen 🦡🦡🦡🦡 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.♥️♥️ Tusen takk det har jeg 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk det har jeg 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Håper dere og koser dere 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Entern skrev (Akkurat nå): Håper dere og koser dere 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi er glade for å høre at du også koser deg i kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt å være her sammen med dere.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Sviskepott skrev (8 timer siden): Det er veldig sunt å skrive noe hyggelig til folk hver dag, så jeg sier bare at jeg liker dere alle sammen. 🤗 Vi alle liker deg også, hyggelige Potten 🤗 Og veldig fine bilder av rødrever, de er skikkelig søte 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni N-4K0 skrev (8 minutter siden): Vi alle liker deg også, hyggelige Potten 🤗 Og veldig fine bilder av rødrever, de er skikkelig søte 🥰 Cassidy Tvillingene er 100% enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå