Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 time siden):

God mandag alle sammen 😃 Håper alle har det bra, har hatt en god start på uka og får en fin kveld 🍀☘️🐶🥰

Kunde vært bedre men som vanlig prøver jeg ikke klage det hjelper ikke en dritt

MR SPEED skrev (På 7.6.2024 den 2:00 PM):

Skulle ut med noen esker store pluslig tryna jeg rett i asfalten beinet gikk ut led var dritt heldig vet ikke om jeg hadde anfall vont i kne et nå er ikke første gang jeg tryner på samme måtte 

var heldig tenker tanke ut bare

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (37 minutter siden):

Morn @Trippelure Åsen har du det da ❤️❤️❤️❤️❤️

Heia @MR SPEED 🤩🐶🥰 Jeg er litt sliten men har det bra 😃 Har hatt besøk fra Bergen i nesten 1 hel uke og det tar på. Nå er det ro og fred i heimen med bare Alfred og meg 🐶🥰

MR SPEED skrev (36 minutter siden):

Kunde vært bedre men som vanlig prøver jeg ikke klage det hjelper ikke en dritt

var heldig tenker tanke ut bare

Nei, det er sant at det ikke hjelper å klage! Håper det går bra med beinet ditt og at du ikke er alvorlig skadet 🍀☘️🤩🐶🥰

Entern skrev (33 minutter siden):

God mandag 😊🐶

God mandag @Entern, håper du har hatt en koselig helg i Lillehammer med faren din, og at du har det bra og nyter solskinn 🍀☘️🌞😃🐶🥰

Sviskepott skrev (3 timer siden):

Det er veldig sunt å skrive noe hyggelig til folk hver dag, så jeg sier bare at jeg liker dere alle sammen. 🤗

Helt enig 😍🥳

Entern skrev (35 minutter siden):

Så koselig 😊 vi liker deg alle sammen og 🤗🤗🤗🤗🤗

Helt enig 🥳 Alfred og jeg digger @Sviskepott 😍🐶🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Hei @Trippelure 😊🐶 ja jeg har hatt det koselig hos fattern, nå er jeg hjemme igjen og slapper av med tv og data🤓

Godt å få slappet av litt for deg og Alfred og tenker jeg 😊🐶

Det er fint å høre at du har hatt en koselig helg 😃👍

Vi har også hatt det veldig koselig  og gått masse tur. Laget god mat og spist en god del jordbær 😋 Men jeg trenger alenetid og i går satt jeg bare å stirret i veggen mesteparten av dagen, helt tom. Asperger-sosialoverdose-overbelastningsreaksjon 😅 Men det er sånn det er, nå koser jeg meg med en alkoholfri øl i sola 😃🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (14 minutter siden):

Det er fint å høre at du har hatt en koselig helg 😃👍

Vi har også hatt det veldig koselig  og gått masse tur. Laget god mat og spist en god del jordbær 😋 Men jeg trenger alenetid og i går satt jeg bare å stirret i veggen mesteparten av dagen, helt tom. Asperger-sosialoverdose-overbelastningsreaksjon 😅 Men det er sånn det er, nå koser jeg meg med en alkoholfri øl i sola 😃🐶🥰

Oisann 😮 bra å få være alene og slappe av igjen da 😊😊😊

Jeg koser meg med en alkoholholdig øl etter å ha kost meg med ost og alkoholfri øl 😁 så blir det en alkoholfri øl til litt senere tenker jeg 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 time siden):

IMG_6765.jpeg

IMG_6763.jpeg

IMG_6761.jpeg

IMG_6762.jpeg

IMG_6759.jpeg

IMG_6760.jpeg

Så søte 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🧡

Jeg så en rev jogge oppover Frogner en kveld 🦊😁 sosseberter og veskehunder løp skrikende til alle kanter 🤣🤣🤣

Refven bare jogget rolig videre han 🦊😎

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...