Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene har kost oss med Fish and Chips og Brus i dag, for det spiser vi på torsdager. Og på torsdag begynner helgen for oss.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Ja, hva skal jeg si, som har helg hele året 🤔 😂 Fish and chips er digg hver for seg, sammen blir det knall 😋 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Ja, hva skal jeg si, som har helg hele året 🤔 😂 Fish and chips er digg hver for seg, sammen blir det knall 😋 Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Jeg spiste lettsaltet torsk med poteter, bacon og hvitsaus i går 😋 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg spiste lettsaltet torsk med poteter, bacon og hvitsaus i går 😋 Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at lettsaltet torsk med hvitsaus bacon og poteter er skikkelig digg.😋😋 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni (endret) Takk dere 👍👍 Endret 7. juni av MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni (endret) Skulle ut med noen esker store pluslig tryna jeg rett i asfalten beinet gikk ut led var dritt heldig vet ikke om jeg hadde anfall vont i kne et nå er ikke første gang jeg tryner på samme måtte Endret 7. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): Skulle ut med noen esker store pluslig tryna jeg rett i asfalten beinet gikk ut led var dritt heldig vet ikke om jeg hadde anfall vont i kne et nå er ikke første gang jeg tryner på samme måtte MR SPEED skrev (7 timer siden): Takk dere 👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Drømte om dere 2 CC igjen blir vist ikke kvitt dere 2 men det liker jeg denne gang hjalp dere meg CC Å TELLE Da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Drømte om dere 2 CC igjen blir vist ikke kvitt dere 2 men det liker jeg denne gang hjalp dere meg CC Å TELLE Da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er dine venner for alltid vi.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Jeg ønsker dere 2 en riktig Finn SNOPP dag å Finn dag Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God lørdag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Jeg ønsker dere 2 en riktig Finn SNOPP dag å Finn dag Entern skrev (1 time siden): God lørdag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ Ønsker dere 2 en lykkelig dag Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): Ønsker dere 2 en lykkelig dag Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdagskveld.♥️♥️ Ønsker dere 2 en Finn lørdag oxo i sammslengen da ❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 8. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni MR SPEED skrev (15 minutter siden): Ønsker dere 2 en Finn lørdag oxo i sammslengen da ❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker mye på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Nå 5 min fra nøttene til i morgen ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå