Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): God tidlig tirsdag Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du får en fintirsdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Morn-morn. I dag er det vind og kjølig! Helt annen luft ute og inne og jeg trives godt med det. 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): Morn-morn. I dag er det vind og kjølig! Helt annen luft ute og inne og jeg trives godt med det. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Her har det for det meste vært regn og kjølig de siste dagene. Regn har sine fordeler da, plantelivet får sin nødvendige vanning og så blir det en spesiell, frisk eim i lufta etter et godt regnskyll 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni N-4K0 skrev (5 timer siden): Her har det for det meste vært regn og kjølig de siste dagene. Regn har sine fordeler da, plantelivet får sin nødvendige vanning og så blir det en spesiell, frisk eim i lufta etter et godt regnskyll Trippelure skrev (2 timer siden): God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni Fikk styrtregn i hele natt og det hjalp veldig på brannfaren. Måtte lukke vinduet til soverommet; jeg har begynt å kjenne i halvsøvnen at jeg ligger ute i regnet og det bråker såpass at sarte Sviska ikke får sove. Håper det fortsetter en stund, for pollenstøvet trenger å bli skylt bort. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Sviskepott skrev (48 minutter siden): Fikk styrtregn i hele natt og det hjalp veldig på brannfaren. Måtte lukke vinduet til soverommet; jeg har begynt å kjenne i halvsøvnen at jeg ligger ute i regnet og det bråker såpass at sarte Sviska ikke får sove. Håper det fortsetter en stund, for pollenstøvet trenger å bli skylt bort. Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdag.♥️♥️ Vi fikk også skikkelig regn her i Bergen i natt, og det frisket opp og det hjalp også mye på gress og skogbrannfaren her.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni God onsdag Her har det stort sett regnet siden helga og i dag har det vært en del vind, men fin temp fortsatt. Jeg var en tur på butikken for en times tid siden og selv om det var regn og vind, var det fin t-skjortetemp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): God onsdag Her har det stort sett regnet siden helga og i dag har det vært en del vind, men fin temp fortsatt. Jeg var en tur på butikken for en times tid siden og selv om det var regn og vind, var det fin t-skjortetemp. Cassidy Tvillingene har 8 varmegrader og regnbyger her i Bergen i kveld.🌧️🌧️☔☔ Vi håper at du har en finonsdagskveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni Takk det samme fint med regn innimellom. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Rapporter Del Skrevet 5. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Takk det samme fint med regn innimellom. Bare Hyggelig,🥰🥰 og Cassidy Tvillingene som er hobbyfiskere vi har ingenting imot regnvær. Vi liker bedre å fiske ute i regnvær enn i solsteik.👨🦰👩🦰🎣🎣👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Entern skrev (1 time siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni Hei kommer inn enten i morgen eller lørdag rett ett etter mandagen kom faen skapet angsten igjen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Hei kommer inn enten i morgen eller lørdag rett ett etter mandagen kom faen skapet angsten igjen Cassidy Tvillingene tenker på deg vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Hei kommer inn enten i morgen eller lørdag rett ett etter mandagen kom faen skapet angsten igjen Ønsker deg alt godt mot angsten 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. juni Rapporter Del Skrevet 6. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Hei kommer inn enten i morgen eller lørdag rett ett etter mandagen kom faen skapet angsten igjen Håper angsten gir seg fort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå