Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (3 timer siden):

Ja du får se an hvor lenge det varer og hvor plaget du blir. Og kanskje ta en allergitest hos legen. Jeg fikk ikke utslag på noe, men de tester jo spesifikke planter, dyr og støv osv. Så jeg har kommet frem til at det er noe som blomstrer nå, siden det er halvannen ukes tid i juni at jeg reagerer. Men hva det er har jeg ikke klart å funne ut av i løpet av 10 år :shrug:

Ja det er sikkert noe som blomstrer nå 😩😊

Sviskepott skrev (59 minutter siden):

Jeg må ta min pollenpille til samme tid hver morgen, ellers renner det fra øyne og nese og jeg nyser til den store gulvmedaljen.  :( 

Huff 😓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (1 time siden):

Jeg må ta min pollenpille til samme tid hver morgen, ellers renner det fra øyne og nese og jeg nyser til den store gulvmedaljen.  :( 

God bedring til deg @Sviskepott 🍀☘️😊🐶🥰 Jeg har lest at te av brennesle kan hjelpe mot allergi. Brennesle er veldig sunt, men også vanndrivende så man tisser endel av det. Men det renser nyrene og blodet da 😁

I år skal jeg plukke noe som heter blåkoll og gi til en kamerat som er litt allergisk mot Alfred, det skal visst også hjelpe mot allergi og være mer effektivt enn brennesle. Selv skal jeg spise masse brenneslesuppe den neste uka, for jeg har laget to store gryter med det og puttet i fryseren 😃

https://rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/urti_dio.htm 

https://rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/prune_vul.htm

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en god søndag tilbake og håpet dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar

Ser på videoen av Stones nå og det er forunderlig at de klarer. 80 år er ikke ingenting, men de ser ut som at det er det nye femti... 🙄 Eller noe. Å huske tekst, hvor man skal sette fingrene og vers, refreng, gitarsolo og hvor man skal stoppe beina...for DER er scenekanten! De har nok helseteam med seg og ambulanse rett rundt hjørnet om det trengs. 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (4 minutter siden):

Dusjer du hunden når det blir for ille? Eller har du et bittelite badebasseng for veldig små unger, som det kan lekes og avkjøles i? 

Ja han dusjes, men det liker han IKKE 🤣🤣🤣 Han liker ikke å bade heller, ikke i bekken eller i badevannet vi har oppi skogen her. Bading er rare greier og det er uhørt at jeg dusjer han, det er regelrett hundemishandling i Alfreds øyne 😆

Men jeg trener han på det så en vakker dag kan det hende han bader med meg. Han er glad i badeleken sin men gidder ikke å svømme ut for å hente den. Han går bare frem og tilbake på land og tripper, vasser litt uti, piper og gir meg fortvilede blikk (hvordan KAN du kaste leken min uti der??!!!). Men innimellom går han og bader/dypper seg i bekken selv eller ruller i et gjørmehøl, så det hender visst at han liker å bade også :shrug:Han elsker å vasse da, og så har jeg en kjølematte til han og den liker han å ligge på. Med andre ord er han en typisk husky når det kommer til vann og bading 😁🐶🥰

Lenke til kommentar
Entern skrev (5 timer siden):

God søndag 😊😊☺️☺️

Trippelure skrev (4 timer siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en god søndag tilbake og håpet dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

N-4K0 skrev (3 timer siden):

God søndag :) og god bedring og gode ønsker til dere som sliter med pollenallergi og lignende plager ❤️ 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Gir honnør til MICK JAGGER ser ut som er i god form da :thumbs:

MR SPEED skrev (4 timer siden):

Nå sikler lego felt :green: ble over 1003,kr i klosser  :thumbs:

1140 lego kloser denne måned er ikke slutt

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Trippelure

Sviskepott skrev (28 minutter siden):

Jeg sitter inne med alle viftene på og kaldt i glasset, så jeg skal klare dette. :) 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en fin kveld tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...