Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (5 minutter siden): 🙄 ...kan jeg virkelig det? Ja, da går du ikke tom for is med det første 😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi håper dere har det bra og koser dere med is 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni (endret) Sviskepott skrev (4 timer siden): Iskrise i mitt hjem. Det er tomt. Har spist mye iskaldt de siste ukene, men jeg har alltid lyst på mer. Du kan handle på ODA kan gi deg oda gir deg 100.kr i bonus men da må jeg du opp gi epostene til vær andre våres til vær andre da jeg tuller ikke lar det stå skrev til feil person skulle til @Trippelure da ikke @Sviskepott sorry feil dere der Endret 1. juni av MR SPEED Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Morn god, kjøp is og pakk inn hvis du vil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg har jo muligheten og kan bestille på nett og motta varer om en halvtime, men jeg har bare lyst på is og da kan jeg ikke kjøpe for 300 kroner i iskrem for å fylle bestillingskvota. 😂 Sviskepott skrev (5 timer siden): 🙄 ...kan jeg virkelig det? Trippelure skrev (5 timer siden): Jo det kan du 😁👍 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (5 timer siden): Ja, da går du ikke tom for is med det første 😃 Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Vi håper dere har det bra og koser dere med is 🍀☘️💚💚🐶🥰 MR SPEED skrev (5 timer siden): Du kan handle på ODA kan gi deg oda gir deg 100.kr i bonus men da må jeg du opp gi epostene til vær andre våres til vær andre da jeg tuller ikke lar det stå skrev til feil person skulle til @Trippelure da ikke @Sviskepott sorry feil dere der N-4K0 skrev (4 timer siden): Morn god, kjøp is og pakk inn hvis du vil Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni God lørdag til alle sammen. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (7 minutter siden): God lørdag til alle sammen. God lørdag til deg også Potten 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (12 minutter siden): God lørdag til alle sammen. N-4K0 skrev (5 minutter siden): God lørdag til deg også Potten Cassidy Tvillingene håper at dere har det fint i kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Alt er vel her. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Sviskepott skrev (31 minutter siden): God lørdag til alle sammen. Tusen❤️takk og god lørdag til dere alle 😃 Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 Kjøpte du deg mere is @Sviskepott? Jeg var nettopp på meny og kjøpte meg is, og så var jeg då heldig å få 3 wienerpecan til 15kr siden det var rett før stengetid 😋 Hva tror du om det @N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (3 minutter siden): Alt er vel her. Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og god lørdag til dere alle 😃 Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 Kjøpte du deg mere is @Sviskepott? Jeg var nettopp på meny og kjøpte meg is, og så var jeg då heldig å få 3 wienerpecan til 15kr siden det var rett før stengetid 😋 Hva tror du om det @N-4K0 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ Ja vi har det fint 😃 Har dere det fint? 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja vi har det fint 😃 Har dere det fint? 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Det er godt å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er godt å høre at dere har det fint, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): Den likte jeg 🤩🐶🥰 Yndlingsfargen min er grønn 💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (3 minutter siden): Den likte jeg 🤩🐶🥰 Yndlingsfargen min er grønn 💚 Cassidy Tvillingene synes at du har bra fargesmak, yndlingsfargen vår er også grønn, eller kløvergrønn hvis vi er helt presise.🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå