Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg liker ofte litt mørke og dystre ting 😁 Men liker lyse og lette også, en fin blanding akkurat som livet 😃 Ja det var det jeg fant ut så orket ikke mer av de, det ble bare grusomt kjedelig for meg. Har ikke fått lest den enda, men er veldig glad i Idioten, så er på overtid å få lest Brødrene Karamasov. Nå må jeg køye. God natta alle sammen, håper alle får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at dere sover godt og drømmer søtt.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Min favoritt is nå er ikke møvepick mere er en is pinne ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Spoiler 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott lørdag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Glemte å si GOOD morgen dere unnskyld 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Glemte å si GOOD morgen dere unnskyld Du er tilgitt av meg 😁 Blir litt mye å huske på når man er opptatt med god is, jeg skjønner det 😋🤪🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (5 minutter siden): Du er tilgitt av meg 😁 Blir litt mye å huske på når man er opptatt med god is, jeg skjønner det 😋🤪🤩🐶🥰 Tusen takk @Trippelure 👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (9 minutter siden): Tusen takk @Trippelure 👍 Bare hyggelig @MR SPEED 🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Min favoritt is nå er ikke møvepick mere er en is pinne ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Helt sikker på at den også er nydelig. Jeg hadde lenge en Møvenfavoritt, men den ble visst borte for mange år siden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (29 minutter siden): Helt sikker på at den også er nydelig. Jeg hadde lenge en Møvenfavoritt, men den ble visst borte for mange år siden. Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (30 minutter siden): Helt sikker på at den også er nydelig. Jeg hadde lenge en Møvenfavoritt, men den ble visst borte for mange år siden. MR SPEED skrev (1 time siden): Glemte å si GOOD morgen dere unnskyld Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott lørdag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (4 timer siden): God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Min favoritt is nå er ikke møvepick mere er en is pinne ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Skjul innhold Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig god.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Iskrise i mitt hjem. Det er tomt. Har spist mye iskaldt de siste ukene, men jeg har alltid lyst på mer. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (Akkurat nå): Iskrise i mitt hjem. Det er tomt. Har spist mye iskaldt de siste ukene, men jeg har alltid lyst på mer. Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, vi var også tomme for iskrem i dag. Så vi har vært på butikken og kjøpt mer iskrem nå i sted.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Jeg har jo muligheten og kan bestille på nett og motta varer om en halvtime, men jeg har bare lyst på is og da kan jeg ikke kjøpe for 300 kroner i iskrem for å fylle bestillingskvota. 😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (14 minutter siden): Jeg har jo muligheten og kan bestille på nett og motta varer om en halvtime, men jeg har bare lyst på is og da kan jeg ikke kjøpe for 300 kroner i iskrem for å fylle bestillingskvota. 😂 Jo det kan du 😁👍 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Jo det kan du 😁👍 😃🐶🥰 🙄 ...kan jeg virkelig det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå