Maskinfører Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai N-4K0 skrev (16 timer siden): Gratulerer med dagen alle nordmenn, god 17. mai! 🍾🍰❤️🤍💙 Gratulerer med dagen @N-4K0 🍾🍾🍰🍰❤️❤️🤍🤍💙💙 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai MR SPEED skrev (14 timer siden): GRATULLERE NED DAGEN SÅ MYE VÆR PERSON SOM LESER DET HER Gratulerer med dagen @MR SPEED 🍾🍾🍰🍰🇧🇻🇧🇻❤️❤️🤍🤍💙💙 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Gratulerer med dagen @MR SPEED 🍾🍾🍰🍰🇧🇻🇧🇻❤️❤️🤍🤍💙💙 Gratulere med dagen @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Gratulerer med dagen alle sammen 🇧🇻🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Trippelure skrev (13 minutter siden): Gratulerer med dagen alle sammen 🇧🇻🥳🐶🥰 Vert på byen feirget 17 mai samen med ALFRED DA min Alfred ser du i bilde 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Vert på byen feirget 17 mai samen med ALFRED DA min Alfred ser du i bilde Ser ut som om din Alfred har vært travel i dag 🤪 Vi skulle egentlig gå i skogen i dag, men det ble ikke noe av fordi jeg har hatt masse angst 😔 Men tror Alfred er like glad med det, for det er så varmt for han nå. Vi har gått noen turer, men han går sakte og peser hele tiden, og vil helst ligge inne og ikke ute på verandaen, han er ikke ferdig med å røyte av seg vinterpelsen enda. Han har fått masse godt å tygge på og ser fornøyd ut, skal prøve å gå en tur til badevannet i morgen i stedet 😊🐶🥰 Har drukket en sånn her i dag da, vet du ikke drikker alkohol... men alikevel 😁 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Leit å høre at angsten har plaget deg i dag Tripp, håper det er/blir bedre ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai MR SPEED skrev (55 minutter siden): Gratulere med dagen @Maskinfører Tusen takk ❤️❤️🤍🤍💙💙🇧🇻🇧🇻🍰🍰🍾🍾 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Leit å høre at angsten har plaget deg i dag Tripp, håper det er/blir bedre ❤️ Tusen❤️takk ❤️🐶🥰 Har hatt det litt dårlig siden onsdag. Da møtte jeg tilfeldigvis på faren min (som forsøkte å drepe meg for 3 1/2år siden, og heller ikke var særlig snill i oppveksten min) og kameraten hans. I det miljøet er man en tyster og drittsekk om man politianmelder, eller så mye som snakker med de. Og jeg politianmelde han, men det ble bare henlagt (selvom jeg hadde bevis og vitner). Fikk noen kommentarer da, og har hatt det litt tungt med PTSD'en min de siste dagene. Men har druknet sorgene med Fredrikstad Pilsner og Gin&Tonic i dag, og har det greit nok nå. I morgen er jeg nok over det og tilbake til normalen igjen, tusen❤️takk for omtanken 🐶🥰 Håper du og dine har hatt det koselig og feiret godt 🍀☘️🇧🇻❤️🤍💙😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Tusen takk ønsker dere en Fin 17 Mai også ❤️❤️🤍🤍💙💙🇧🇻🇧🇻🍰🍰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Trippelure skrev (10 minutter siden): Tusen❤️takk ❤️🐶🥰 Har hatt det litt dårlig siden onsdag. Da møtte jeg tilfeldigvis på faren min (som forsøkte å drepe meg for 3 1/2år siden, og heller ikke var særlig snill i oppveksten min) og kameraten hans. I det miljøet er man en tyster og drittsekk om man politianmelder, eller så mye som snakker med de. Og jeg politianmelde han, men det ble bare henlagt (selvom jeg hadde bevis og vitner). Fikk noen kommentarer da, og har hatt det litt tungt med PTSD'en min de siste dagene. Men har druknet sorgene med Fredrikstad Pilsner og Gin&Tonic i dag, og har det greit nok nå. I morgen er jeg nok over det og tilbake til normalen igjen, tusen❤️takk for omtanken 🐶🥰 Håper du og dine har hatt det koselig og feiret godt 🍀☘️🇧🇻❤️🤍💙😊🐶🥰 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Tusen takk ❤️❤️🤍🤍💙💙🇧🇻🇧🇻🍰🍰🍾🍾 N-4K0 skrev (18 minutter siden): Leit å høre at angsten har plaget deg i dag Tripp, håper det er/blir bedre ❤️ Trippelure skrev (29 minutter siden): Ser ut som om din Alfred har vært travel i dag 🤪 Vi skulle egentlig gå i skogen i dag, men det ble ikke noe av fordi jeg har hatt masse angst 😔 Men tror Alfred er like glad med det, for det er så varmt for han nå. Vi har gått noen turer, men han går sakte og peser hele tiden, og vil helst ligge inne og ikke ute på verandaen, han er ikke ferdig med å røyte av seg vinterpelsen enda. Han har fått masse godt å tygge på og ser fornøyd ut, skal prøve å gå en tur til badevannet i morgen i stedet 😊🐶🥰 Har drukket en sånn her i dag da, vet du ikke drikker alkohol... men alikevel 😁 MR SPEED skrev (38 minutter siden): Vert på byen feirget 17 mai samen med ALFRED DA min Alfred ser du i bilde Trippelure skrev (55 minutter siden): Gratulerer med dagen alle sammen 🇧🇻🥳🐶🥰 MR SPEED skrev (1 time siden): Gratulere med dagen @Maskinfører Maskinfører skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen @MR SPEED 🍾🍾🍰🍰🇧🇻🇧🇻❤️❤️🤍🤍💙💙 Maskinfører skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen @N-4K0 🍾🍾🍰🍰❤️❤️🤍🤍💙💙 MR SPEED skrev (1 time siden): Sitter nytter den her nå Cassidy Tvillingene håper at dere har en Fin 17. Maikveld.❤️❤️🤍🤍💙💙 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en Fin 17. Maikveld.❤️❤️🤍🤍💙💙 Tusen❤️takk, håper dere også har en fin 17 mai kveld 🇧🇻🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en Fin 17. Maikveld.❤️❤️🤍🤍💙💙 Ja vi har det og dere ?? ❤️❤️🤍🤍💙💙🇧🇻🇧🇻🍰🍰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finkveld.♥️♥️ Ja det har vi ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Trippelure skrev (10 minutter siden): Tusen❤️takk, håper dere også har en fin 17 mai kveld 🇧🇻🍀☘️💚💚🐶🥰 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det har vi ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi har det og dere ?? ❤️❤️🤍🤍💙💙🇧🇻🇧🇻🍰🍰 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Tenker hardt tenker Lego tenker technic tenker sortering Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tenker hardt tenker Lego tenker technic tenker sortering Cassidy Tvillingene lurer på om du har sortert i hele dag.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ja fra klokka 09:00 til 21:00 nå ferdig tenkt etter oda har vert her begynde å bygge da tok 2 dager å sortere de 3 Lego sett 1. Lego sett LEGO Technic 42157 2. lego sett LEGO Technich 42136 3. Lego sett LEGO Technic 42168 allt sortert nå tenker bygging nå noen av de gira skal jeg bruke 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) litt feil bygge i morgen etter ODA har vært her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå