Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai MR SPEED skrev (6 minutter siden): Dere varmen har jo ikke kommet da bare for smak på varmen Det har vært 26 varmegrader i Bergen i dag, og det synes Cassidy Tvillingene at er altfor varmt.🥵🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg skal ha på meg minst mulig klær på 17mai. Og så skal Alfred og jeg gå til et deilig badevann i skogen og henge der i hengekøya. Kanskje jeg tar med isbiter på thermos og gin&tonic 😎🍸🇧🇻🐶🥰 Cassidy Tvillingene skal sitte i en skygge ved husveggen hjemme, og grille pølser og burgere på den elektriske grillen vår på 17. mai.🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔♨️♨️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vi 4 ønsker oss TROPE VARME er dere 3 enig der 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vi 4 ønsker oss TROPE VARME er dere 3 enig der 👎👎 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vi 4 ønsker oss TROPE VARME er dere 3 enig der Nein! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Nein! Cassidy Tvillingene sier også nei til tropevarme. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier også nei til tropevarme. Enighetsgjengen 🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai (endret) @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er technich gir som må brukes Endret 15. mai av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er technich gir som må brukes Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Helt enig, jeg også 💚💚🐶🥰 MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er technich gir som må brukes Traktoooooor 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Trippelure skrev (10 minutter siden): Helt enig, jeg også 💚💚🐶🥰 Traktoooooor 🤩🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Trippelure skrev (3 timer siden): Helt enig, jeg også 💚💚🐶🥰 Traktoooooor 🤩🐶🥰 Om bestemt traktor ble for vanskelig å bygge er ny BEGYNDER på moc bygg tenkte på Volvo f40 fra 42030 en liten. Copy men som sagt er første bygget i moc så jeg vet ikke Åsen den blir 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai MR SPEED skrev (4 timer siden): Om bestemt traktor ble for vanskelig å bygge er ny BEGYNDER på moc bygg tenkte på Volvo f40 fra 42030 en liten. Copy men som sagt er første bygget i moc så jeg vet ikke Åsen den blir Det går bra, det blir nok fint uansett 🤩🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere og alle som leser i tråden en god morgen og håper alle får en fin torsdag 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå