Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trippelure skrev (14 minutter siden): Det høres ut som en god plan 😃👍 Lykke til med både husvask og malejobb 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er en god plan 😀😀👍 Tusen takk 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger den sangen der.🥔🥔♥️♥️ Helt enig, jeg også 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig, jeg også 🥳 Cassidy Tvillingene føler at det er sangen vår, oss potetelskere.🥔🥔♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det er en god plan 😀😀👍 Tusen takk 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Bare hyggelig det, ønsker alltid godt for gode venner 😃 Og du fortjener at ting går bra, du sim hsr hatt så mye motgang i livet 🍀☘️😊😻🐶🥰 Men nå er jeg veldig trøtt så nå skal jeg legge meg for å sove 🥱🤤😴 God natta alle sammen, håper alle får en fin natt enten dere sover eller er våkne 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene føler at det er sangen vår, oss potetelskere.🥔🥔♥️♥️ Helt enig 🥔🤩🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig 🥔🤩🥳 Cassidy Tvillingene ønsker av og til å skru opp den sangen på fullguffe til disse lavkarbofolkene, når de angriper poteten.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trippelure skrev (18 minutter siden): Bare hyggelig det, ønsker alltid godt for gode venner 😃 Og du fortjener at ting går bra, du sim hsr hatt så mye motgang i livet 🍀☘️😊😻🐶🥰 Men nå er jeg veldig trøtt så nå skal jeg legge meg for å sove 🥱🤤😴 God natta alle sammen, håper alle får en fin natt enten dere sover eller er våkne 🍀☘️🐶🥰 Ja det gjør vi også 😀 ja jeg gjør jo det takk takk for omtanke 😀😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja natta sov godt @Trippelure 😊😊😊 ja natta sov godt 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Trippelure skrev (20 minutter siden): Bare hyggelig det, ønsker alltid godt for gode venner 😃 Og du fortjener at ting går bra, du sim hsr hatt så mye motgang i livet 🍀☘️😊😻🐶🥰 Men nå er jeg veldig trøtt så nå skal jeg legge meg for å sove 🥱🤤😴 God natta alle sammen, håper alle får en fin natt enten dere sover eller er våkne 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (27 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå