Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Husker du den vi kjøpte den smakte ???? Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godlørdagskveld ❤️❤️ Trippelure skrev (2 minutter siden): God lørdagskveld alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 Helt enig, jeg savner også @Entern 😊🐶🥰🥳 Hehe, kanskje han er på byen og sjekker damer? 🤔😁🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld, og vi håper at Entern snart kommer tilbake her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld, og vi håper at Entern snart kommer tilbake her.♥️♥️ Ok da bygger å ROLLING STONES nesa Rener men fikk lommetørklene hurra koser meg glugg igjell da MARRATONNEN FORSETTER ROLLING STONES RULLER MEGA DIGGER DE NÅ YEAH YEAH YEAH ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ok da bygger å ROLLING STONES nesa Rener men fikk lommetørklene hurra koser meg glugg igjell da MARRATONNEN FORSETTER ROLLING STONES RULLER MEGA DIGGER DE NÅ YEAH YEAH YEAH ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld, og vi håper at Entern snart kommer tilbake her.♥️♥️ Vi har en fin lørdagskveld og håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Helt enig, Alfred og jeg håper også at Entern kommer tilbake snart 🥳 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (16 minutter siden): Husker du den vi kjøpte den smakte ???? Ja, jeg kjøpte en til i kveld, den er grei den. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Trippelure skrev (6 minutter siden): Vi har en fin lørdagskveld og håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Helt enig, Alfred og jeg håper også at Entern kommer tilbake snart 🥳 Kosemose til Alfred il Barkio deVoffo 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Kosemose til Alfred il Barkio deVoffo 🥰 Koser med han fra deg nå, han liker det 😃🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Ja, jeg kjøpte en til i kveld, den er grei den. Smakte ok ikke mere dessverre er burn bedre mye burn men så ser @Trippelure drikker den i bilde ser den er på meny skal kjøpes å testes da 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): Smakte ok ikke mere dessverre er burn bedre mye burn men så ser @Trippelure drikker den i bilde ser den er på meny skal kjøpes å testes da Jeg skal prøve denne selv hvis jeg finner den i butikken her. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg skal prøve denne selv hvis jeg finner den i butikken her. Meny den Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ingen Meny her dessverre. Får se om den finnes i de butikkene vi har her, ellers så får det være. Jeg er glad akkurat nå, jeg kjøpte en nedpriset tacobaguett i kveld og spiste, tok sjansen på det selv om det er vanlig baguett, men det gikk helt fint, jeg har ikke kjent antydning til magetrøbbel 😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (7 minutter siden): Smakte ok ikke mere dessverre er burn bedre mye burn men så ser @Trippelure drikker den i bilde ser den er på meny skal kjøpes å testes da 😋😋🍋🍋🥤🥤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Trippelure skrev (17 minutter siden): Vi har en fin lørdagskveld og håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Helt enig, Alfred og jeg håper også at Entern kommer tilbake snart 🥳 Cassidy Tvillingene koser oss, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Trippelure skrev (11 minutter siden): Koser med han fra deg nå, han liker det 😃🐶🥰👍 Jeg vil også gjerne se bildet du sendte Tussi av Alfred 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg vil også gjerne se bildet du sendte Tussi av Alfred 😀 Det bildet vil Cassidy Tvillingene også se.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ingen Meny her dessverre. Får se om den finnes i de butikkene vi har her, ellers så får det være. Jeg er glad akkurat nå, jeg kjøpte en nedpriset tacobaguett i kveld og spiste, tok sjansen på det selv om det er vanlig baguett, men det gikk helt fint, jeg har ikke kjent antydning til magetrøbbel 😀 IEr det noe dyrt da Finner du den rette riktige er lett finne den Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld, og vi håper at Entern snart kommer tilbake her.♥️♥️ Ja fin lørdagskveld tilbake ❤️❤️ ja håper snart @Entern kommer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Cassidy Tvillingene håper at dere har en flottmaikveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja fin lørdagskveld tilbake ❤️❤️ ja håper snart @Entern kommer 🥰🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå