Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (3 minutter siden): 😾😸😻 Mente Alfred 🐶 sorry 🐶😊 w 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg tilgir deg, men vet ikke med Alfred 🤪🤣🤣🤣🐶🥰 🤪 Nei det er jo stor forskjell på de navnene, Alfred er jo angelsaksisk og Anton romersk/latin 😆😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Det er fint å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😃💚💚🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene blir alltid så glade når våre venner har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😾😸😻 😾😸😻 Håper han er i bedre humør nå 😊😻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (Akkurat nå): Nei det er jo stor forskjell på de navnene, Alfred er jo angelsaksisk og Anton romersk/latin 😆😂 Ja 😁 Han tror selv han er Kong Alfred da litt bortskjemt og høy på pæra 🙄😅🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (17 minutter siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Det er fint å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😃💚💚🐶🥰 Ja er det fint og høre at dere koser dere 😃💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene blir alltid så glade når våre venner har det fint.♥️♥️ Helt enig 🥳 Det blir jeg også 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (1 minutt siden): 😾😸😻 Håper han er i bedre humør nå 😊😻 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Det blir jeg også 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (2 minutter siden): 😾😸😻 Håper han er i bedre humør nå 😊😻 😾😸😻 Nei han er der inne han 😊😻 høres ut som han kommer labbende nå 😊😻 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er det fint og høre at dere koser dere 😃💚💚🐶🥰 Yes, i dag har jeg tatt meg noen drammer 🤪🥴😁🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Yes, i dag har jeg tatt meg noen drammer 🤪🥴😁🐶🥰 Du har det ja men det er jo bra 🤪🥴😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (11 minutter siden): DR LOVE NEI 😠 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): NEI 😠 Nå har GENE SIMMONS SLUTTA DA ER DU BLITT DR LOVE Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Du har det ja men det er jo bra 🤪🥴😁🐶🥰 Ja, koser meg med litt Gin&Tonic 😎 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nå har GENE SIMMONS SLUTTA DA ER DU BLITT DR LOVE DU kan være Dr. Love, du som er Kiss-fan Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, koser meg med litt Gin&Tonic 😎 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): DU kan være Dr. Love, du som er Kiss-fan Slapp av jeg slutter nå 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene digger den herlige stemningen her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå