MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det er flere som er våkne her.😉😉 Dere vet jo det da…… dere skjenner meg godt da…… gjør dere det CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (37 minutter siden): Dere vet jo det da…… dere skjenner meg godt da…… gjør dere det CC Jepp, Cassidy Tvillingene kjenner deg nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 💚💚 Entern skrev (3 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (33 minutter siden): GOOD fredags morgen ❤️ Tusen❤️takk 😃 God fredagsmorgen til dere og alle som leser i tråden! Håper alle har det bra og får en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (4 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (55 minutter siden): GOOD fredags morgen ❤️ Trippelure skrev (20 minutter siden): 💚💚 Tusen❤️takk 😃 God fredagsmorgen til dere og alle som leser i tråden! Håper alle har det bra og får en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere godfredag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Good fredag, og atter en gang glemte jeg denne, så det får bli på etterskudd igjen 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Good fredag, og atter en gang glemte jeg denne, så det får bli på etterskudd igjen Tusen❤️takk 😃 Ja jeg savnet den 😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Ja jeg savnet den 😁 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Ja jeg savnet den 😁 Dukka mi 😜😝😛 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (35 minutter siden): Dukka mi 😜😝😛 Tralalalalalalalaaaa 🤪🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (18 minutter siden): Tralalalalalalalaaaa 🤪🤣🤣🤣 Let there be sound, and there was sound👍 Let there be light, and there was light👍 Let there be drums, there was drums👍 Let there be guitar, there was guitar👍 Oh, let there be rock!❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (7 timer siden): 💚💚 Tusen❤️takk 😃 God fredagsmorgen til dere og alle som leser i tråden! Håper alle har det bra og får en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere godfredag.♥️♥️ MR SPEED skrev (8 timer siden): GOOD fredags morgen ❤️ N-4K0 skrev (6 timer siden): Good fredag, og atter en gang glemte jeg denne, så det får bli på etterskudd igjen God fredag alle sammen og @Maskinfører og Tuss også 😊😊😊😊😊😊😻 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (Akkurat nå): God fredag alle sammen og @Maskinfører og Tuss også 😊😊😊😊😊😊😻 God fredagskveld @Entern Tuss hilser tilbake 😊😊😊😊😊😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): God fredagskveld @Entern Tuss hilser tilbake 😊😊😊😊😊😊😻😻 Håper dere koser dere 😊😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (2 minutter siden): Håper dere koser dere 😊😻 Njæææ han fikk det ikke helt som han ville så han tusla inn på soverommet til Pappa 😊😻 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (27 minutter siden): God fredag alle sammen og @Maskinfører og Tuss også 😊😊😊😊😊😊😻 Tusen❤️takk, vi håper du har det fint i Lillehammer med faren din 🍀☘️😊🐶🥰 N-4K0 skrev (12 minutter siden): De beste ønsker til Alfred og Tuss 😊 Tusen❤️takk 😃 Alfred har det veldig bra i dag, har gått lang tur i skogen og badet 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (25 minutter siden): Njæææ han fikk det ikke helt som han ville så han tusla inn på soverommet til Pappa 😊😻 Håper dere får en fin kveld selvom han Tuss furter 🍀☘️😆😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå