MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Rd d2 står opp reist men ustødige da bilder noen Kommer cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjett da kommer 8 bilder Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Jeg fant ganske uventet Pepsi Max Electric på Spar i dag, så ett stykk står i kjøleskapet og skal smakes når jeg gidder Rapport kommer fortløpende etter smaking til folkets informasjon 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april @Trippelure vant hurra riktig svar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere glemte svare 🤪 dere dessverre tapt🤪🤪😜😜😜 men er mange mange bilder nå en video bilder 1 rd d2 må bygge den opp i gjenn ser sorry cc RDD2 ser full ut nei må bygge riktig nå COBi esken litt av bygget Traktor med henger 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (34 minutter siden): Jeg fant ganske uventet Pepsi Max Electric på Spar i dag, så ett stykk står i kjøleskapet og skal smakes når jeg gidder Rapport kommer fortløpende etter smaking til folkets informasjon Er den blå halv liter smaker den godt du hvis ja da kjøper jeg den da på flekken da 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (35 minutter siden): Jeg fant ganske uventet Pepsi Max Electric på Spar i dag, så ett stykk står i kjøleskapet og skal smakes når jeg gidder Rapport kommer fortløpende etter smaking til folkets informasjon Så koselig at du tar på deg oppgaven men å være prøvesmakekanin 🤪😃🐶🥰 Håper du får en fin kveld 🍀☘️😊🐶🥰 MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Trippelure vant hurra riktig svar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere glemte svare 🤪 dere dessverre tapt🤪🤪😜😜😜 men er mange mange bilder nå en video bilder 1 rd d2 må bygge den opp i gjenn ser sorry cc RDD2 ser full ut nei må bygge riktig nå COBi esken litt av bygget Traktor med henger Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Jeg vant 🤪😁 Jeg vant🤪😁 Jeg vant🤪😁 Hva vant jeg egentlig??? 😃🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Er den blå halv liter smaker den godt du hvis ja da kjøper jeg den da på flekken da Du skal få høre men jeg tror jeg venter med den til jeg har sovet og våknet igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (47 minutter siden): Du skal få høre men jeg tror jeg venter med den til jeg har sovet og våknet igjen. Tide på du tester den ……er testa alt av meg…… lar deg gi info om ? XxxXxx 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Det gikk fort, jeg trodde du hadde tenkt å vente og kjøpe den hvis jeg syns den var god? har du smakt den først nå i dag eller tidligere? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (18 minutter siden): Det gikk fort, jeg trodde du hadde tenkt å vente og kjøpe den hvis jeg syns den var god? har du smakt den først nå i dag eller tidligere? Ikke svar før du gir et bilder flere Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (6 timer siden): Tirs dagfin, folkur MR SPEED skrev (1 time siden): @Trippelure vant hurra riktig svar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere glemte svare 🤪 dere dessverre tapt🤪🤪😜😜😜 men er mange mange bilder nå en video bilder 1 rd d2 må bygge den opp i gjenn ser sorry cc RDD2 ser full ut nei må bygge riktig nå COBi esken litt av bygget Traktor med henger Trippelure skrev (1 time siden): Så koselig at du tar på deg oppgaven men å være prøvesmakekanin 🤪😃🐶🥰 Håper du får en fin kveld 🍀☘️😊🐶🥰 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Jeg vant 🤪😁 Jeg vant🤪😁 Jeg vant🤪😁 Hva vant jeg egentlig??? 😃🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Cassidy Tvillingene vil ikke være gledesdrepere, men vi synes at det må roes litt ned med bildepostinger her inne nå, for det er vanskelig å finne de andre postene som vi vil svare på.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil ikke være gledesdrepere, men vi synes at det må roes litt ned med bildepostinger her inne nå, for det er vanskelig å finne de andre postene som vi vil svare på.😊😊 Lego bilder å feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lego bilder å feil Nei Cassidy Tvillingene sier ikke at dere skal slutte å poste bilder og videoer, men når det postes mange etter hverandre, da laster tråden tregt opp. Så hvis dere har mange bilder så kan dere poste i spoiler.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nei Cassidy Tvillingene sier ikke at dere skal slutte å poste bilder og videoer, men når det postes mange etter hverandre, da laster tråden tregt opp. Så hvis dere har mange bilder så kan dere poste i spoiler.😊😊 For jeg har trur jeg maraton bygg nå er nesten ferdig pose 1 den var STOR til helikopteret da 2 poser til COBi bygge settet jeg bygget 3 poser til star WARS RD D2 da i går i et Etter COBi bygge sett humle da men motor xxxx å battery må komme ført ca i morgen eller torsdag så fram over kommer det dessverre mye mange bilder RD D2 må bygges opp igjen satt noe feil så ikke ut den datt datt 3 bygg bilde 3 den frister dere sikkert 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere gir meg lov jeg spammer dere med Lego bilder Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): For jeg har trur jeg maraton bygg nå er nesten ferdig pose 1 den var STOR til helikopteret da 2 poser til COBi bygge settet jeg bygget 3 poser til star WARS RD D2 da i går i et Etter COBi bygge sett humle da men motor xxxx å battery må komme ført ca i morgen eller torsdag så fram over kommer det dessverre mye mange bilder RD D2 må bygges opp igjen satt noe feil så ikke ut den datt datt 3 bygg bilde 3 den frister dere sikkert Cassidy Tvillingene blir lei oss hvis du slutter å poste bilder, men hvis det er mange bilder så er det bedre å bruke spoiler sånn at tråden ikke henger seg opp.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere gir meg lov jeg spammer dere med Lego bilder Cassidy Tvillingene sier: Tillatelse Innvilget.🤣🤣👍👍🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil ikke være gledesdrepere, men vi synes at det må roes litt ned med bildepostinger her inne nå, for det er vanskelig å finne de andre postene som vi vil svare på.😊😊 Skal ta 5 mi. Til i morgen pose 1 fra i byggingen til cobi ch-47 chinook kan hende jeg glemmer meg bort men skal prøve ok siste bilder fra i dag i dag 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Hadde ses i morgen tullet der forsetter på cobi ch-47 chinook da UTEN ZERO PICTURES ☹️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå