Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (32 minutter siden): Blå Pepsi her 👍 @Entern Takk for tips👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (1 minutt siden): Takk for tips👍 Er vist ikke god da Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er vist ikke god da Nei så ikke sånn ut 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (3 minutter siden): Godt poeng, de gamle tålte masse juling 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april @Entern meny har den men utsolgt nå https://meny.no/varer/drikke/brus/pepsi-max-7044610877280 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Entern meny har den men utsolgt nå https://meny.no/varer/drikke/brus/pepsi-max-7044610877280 Cassidy Tvillingene håper at de snart får den tilbake.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at de snart får den tilbake.😊😊 Den er vist IKKE GOOD cc Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Entern meny har den men utsolgt nå https://meny.no/varer/drikke/brus/pepsi-max-7044610877280 😲 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at de snart får den tilbake.😊😊 😀😀👍👍 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Den er vist IKKE GOOD cc Må jo prøves da 🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Den er vist IKKE GOOD cc Entern skrev (1 minutt siden): 😲 😀😀👍👍 Må jo prøves da 🤣 Cassidy Tvillingene liker ofte å smake brus som er blå eller grønn på fargen, for vi synes at det er spennende farger på brus.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (49 minutter siden): Jeg hadde en sånn, savner den faktisk 🤪🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en sånn, savner den faktisk 🤪🐶🥰 Cassidy Tvillingene har også sånne enkle mobiler, vi vil ikke ha mobiler med all slags mulige apper.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker ofte å smake brus som er blå eller grønn på fargen, for vi synes at det er spennende farger på brus.😊😊 Det er jeg enig i😊😊👍👍 Særlig grønn brus🟢💚 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg hadde en sånn, savner den faktisk 🤪🐶🥰 Min tålte å gå rett i bakken og gå i stykker, satte den bare sammen igjen så var den like fin 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (3 minutter siden): Det er jeg enig i😊😊👍👍 Særlig grønn brus🟢💚 Cassidy Tvillingene er så enige med deg der.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er så enige med deg der.💚💚🍀🍀☘️☘️ Særlig pærebrusen fra Oscar Sylte 🟢💚 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (3 minutter siden): Min tålte å gå rett i bakken og gå i stykker, satte den bare sammen igjen så var den like fin 😎 Yes, min også 😎 Nå dundrer den første russebussen forbi her... Alfred reagerte på det stakkar 😥🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): Særlig pærebrusen fra Oscar Sylte 🟢💚 Jeg liker bedre mangobrusen fra Oskar Sylte 🤪 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Yes, min også 😎 Nå dundrer den første russebussen forbi her... Alfred reagerte på det stakkar 😥🐶🥰 Stakkar Alfred 😰😭🐶 Har hørt dem et par netter allerede. Noen ganger virker det som de liker best å kjøre rundt på verst mulig tidspunkt 🤬 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker bedre mangobrusen fra Oskar Sylte 🤪 Den er ok men sitronbrusen er bedre 🟡💛 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også sånne enkle mobiler, vi vil ikke ha mobiler med all slags mulige apper.😊😊 Jeg har en smarttlf nå. Men jeg har en dum tlf også, som jeg ofte bruker når jeg skal i skogen 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå