Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg er i den alderen nå hvor jeg bruker en tannlege som er yngre enn meg, det føles fortsatt litt rart Cassidy Tvillingene kommer kanskje også til å føle det sånn om 10-15 år, hvis vi får en ny tannlege da som er yngre enn oss.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Godt mulig, om 15 år er dere på min alder og da kan det fort bli en yngre tannlege Jeg var 31 når jeg begynte hos den private tannlegen jeg har nå og hun var 29 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Godt mulig, om 15 år er dere på min alder og da kan det fort bli en yngre tannlege Jeg var 31 når jeg begynte hos den private tannlegen jeg har nå og hun var 29 Cassidy Tvillingene forstår, selv om to år yngre ikke er så mye yngre da.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Yngre er yngre, bare tannlegen er ferdig utdannet og vet hva han/hun driver med, så Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Yngre er yngre, bare tannlegen er ferdig utdannet og vet hva han/hun driver med, så Cassidy Tvillingene må nok si oss enige der.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april (endret) Bedre varer på oda ble sulten kjøpte nå klokka04:50 pizza @N-4K0 Endret 25. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Bedre varer på oda ble sulten kjøpte nå klokka04:50 pizza Cassidy Tvillingene ser mye kult og en del godbiter der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Enigheterne Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Til de som sier mat butikke har bra varer exe frukt da den blir dratt ut å inn oda står de på et sted er dyrt på oda ja som dere du ser spander jeg de 99.kr da på meg selv jeg bruker penga på oda er sjelden jeg bruker kjøper spill jo skal ha et spill nå du dere vet eplepsien angsten nei har ikke hatt noe angst jo sånn type som kommer fort stikker ubehagelig nei det stikker ikke da men spiller vær dag med pauser hele tiden da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april JUDAS 👍 It will look familiar to BioShock veterans (though, to be clear, Judas is its own game and in no way connected to any BioShock game). You've got a gun in your right hand, and abilities in your left hand. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Til de som sier mat butikke har bra varer exe frukt da den blir dratt ut å inn oda står de på et sted er dyrt på oda ja som dere du ser spander jeg de 99.kr da på meg selv jeg bruker penga på oda er sjelden jeg bruker kjøper spill jo skal ha et spill nå du dere vet eplepsien angsten nei har ikke hatt noe angst jo sånn type som kommer fort stikker ubehagelig nei det stikker ikke da men spiller vær dag med pauser hele tiden da Cassidy Tvillingene går på matbutikker like mye fordi det hjelper oss sånn at vi ikke isolerer oss på grunn av angsten.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Jeg tenner et lys for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene går på matbutikker like mye fordi det hjelper oss sånn at vi ikke isolerer oss på grunn av angsten.😊😊 Vet det cc 👍👍🥰🥰😁😁♥️♥️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jeg tenner et lys for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tusen Takk nå gjorde du Cassidy Tvillingene til en gladgutt og en gladjente.♥️♥️ MR SPEED skrev (5 minutter siden): Vet det cc 👍👍🥰🥰😁😁♥️♥️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april God torsdag og tente lys til alle 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk nå gjorde du Cassidy Tvillingene til en gladgutt og en gladjente.♥️♥️ ♥️♥️ N-4K0 skrev (1 minutt siden): God torsdag og tente lys til alle RIKTIG GOOD MORGEN TIL ALLE HER 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (57 minutter siden): God torsdag og tente lys til alle MR SPEED skrev (55 minutter siden): RIKTIG GOOD MORGEN TIL ALLE HER Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (1 time siden): God torsdag og tente lys til alle MR SPEED skrev (1 time siden): RIKTIG GOOD MORGEN TIL ALLE HER Tusen❤️takk 😃 Ønsker dere og alle som leser en god torsdag, håper alle får en strålende angstfri superdag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå