MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Frokost falukorv å cola til frost desertert spilling 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april Det er ikke så ofte at folk har god gammeldags pølsefest i heimen tror jeg. 😕 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en fin dag 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april N-4K0 skrev (1 time siden): Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Det hadde jeg også 😃😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april Ofte har jeg lange pauser på egg, men så våkner lysten og jeg bare må lage egg i en eller annen variant. Helst mange. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Karbonade med stekt egg er digg 😋 Hvordan steker dere eggene deres? Sunny side up (stekt på én side), stekt på begge sider, hel plomme, knust plomme? Jeg pleier bare å knuse plommen og steke dem på begge sider. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april Jeg liker alt like godt, men stekt egg/røre med steikeskorpe er best. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Omelett med ost og skinke er diggere enn diggest 😋 dernest eggerøre, tror jeg, men stekte egg med hel plomme på middels til høy varme så det blir litt sprøhet i kantene er også digg, spesielt sammen med gode karbonader og ketchup 🤤 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april Har forsøkt å porsjere egg, men får det ikke til. Har til og med forsøkt i mikroovn, men det ble noe underlig der også. Ser og ser på fremgangsmåter på nett og det ser lett ut, men er det ikke for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april N-4K0 skrev (32 minutter siden): Karbonade med stekt egg er digg 😋 Hvordan steker dere eggene deres? Sunny side up (stekt på én side), stekt på begge sider, hel plomme, knust plomme? Jeg pleier bare å knuse plommen og steke dem på begge sider. Jeg steker egget på begge sider, og plommen skal være hel og ikke knuses når jeg snur den, samt litt rennende i midten når det er ferdig stekt. Litt salt og pepper på begge sider. Og så har jeg på et par skiver ost som smelter, etter å ha snudd egget 🍳😁😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april Entern skrev (7 timer siden): Tusen takk😊😊☺️☺️håper dere også får en fin dag😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin ettermiddag. Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Frokost falukorv å cola til frost desertert spilling N-4K0 skrev (3 timer siden): Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Sviskepott skrev (1 time siden): Det er ikke så ofte at folk har god gammeldags pølsefest i heimen tror jeg. 😕 Trippelure skrev (1 time siden): Det hadde jeg også 😃😋 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april (endret) @Oxalidaceaee Endret 23. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (3 timer siden): MR SPEED skrev (3 timer siden): @Oxalidaceaee Cassidy Tvillingene Digger musikken som du poster her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) SPEEDY SAY 😜😜 Sier natta her NÅ må sove litte cola i dag ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) SPEEDY SAY 😜😜 Sier natta her NÅ må sove litte cola i dag ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Endret 23. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Rapporter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du poster knallbramusikk her inne nå.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå