Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Godt å se at dere koser dere @Maskinfører og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🧡🧡🧡🧡🧡🧡 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (9 minutter siden): Godt å se at dere koser dere @Maskinfører og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Ja vi koser oss vi 🧡🧡🧡🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april MR SPEED skrev (1 time siden): Jeg vil ikke synes på forumet på stund fikk et kraftig annfald epileptisk anfall grunn litt for hard 🥹spill att ikke lærer Det var trist å høre 😥 Håper du kommer deg fort og at det går bedre med deg 😊 God-bedring-klemmer og de beste ønsker fra Alfred og meg 🍀☘️🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja vi koser oss vi 🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Godt å høre 🧡🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april MR SPEED skrev (1 time siden): Jeg vil ikke synes på forumet på stund fikk et kraftig annfald epileptisk anfall grunn litt for hard 🥹spill att ikke lærer Så forferdelig 😞 håper du blir bra igjen snart 🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (42 minutter siden): Så nydelige blomster 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼💛💛💛💛💛💛 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Maskinfører skrev (57 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (43 minutter siden): Godt å se at dere koser dere @Maskinfører og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere også koser dere på Lillehammer denne søndagskvelden.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere også koser dere på Lillehammer denne søndagskvelden.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ Men jeg har dratt hjem til Oslo. Det er veldig slitsomt for fattern å kjøre meg på toget grytidlig mandag morgen, og en slitsom start på uka for meg og 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (7 minutter siden): 🧡🧡🧡🧡🧡🧡 Tusen takk 😊😊☺️☺️ Men jeg har dratt hjem til Oslo. Det er veldig slitsomt for fattern å kjøre meg på toget grytidlig mandag morgen, og en slitsom start på uka for meg og 😅 Cassidy Tvillingene forstår, da trenger du ikke stå så grytidlig opp i morgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, da trenger du ikke stå så grytidlig opp i morgen.♥️♥️ Ja da kan jeg kose meg litt på morgenkvisten før jeg drar på jobb, og slipper å sprette opp kl 5 og hive i meg mat og springe på toget 😅😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (1 minutt siden): Ja da kan jeg kose meg litt på morgenkvisten før jeg drar på jobb, og slipper å sprette opp kl 5 og hive i meg mat og springe på toget 😅😀 Ja for Cassidy Tvillingene tenker at da får du også tid til å ønske oss Godmorgen og det liker vi.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene tenker at da får du også tid til å ønske oss Godmorgen og det liker vi.🥰🥰😊😊 Ja det liker jeg veldig godt også, det er en veldig koselig start på dagen 😊😊☺️☺️🧡🧡💛💛 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (1 minutt siden): Ja det liker jeg veldig godt også, det er en veldig koselig start på dagen 😊😊☺️☺️🧡🧡💛💛 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å få Godmorgen hilsener fra deg.🥰🥰😊😊♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å få Godmorgen hilsener fra deg.🥰🥰😊😊♥️♥️ Det er alltid koselig å få godmorgenhilsener av dere også 😊😊☺️☺️🧡🧡💛💛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (8 minutter siden): Det er alltid koselig å få godmorgenhilsener av dere også 😊😊☺️☺️🧡🧡💛💛 Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er en viktig del av dagen min å få koselige morgenmeldinger av dere 😊😊☺️☺️🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (1 minutt siden): Det er en viktig del av dagen min å få koselige morgenmeldinger av dere 😊😊☺️☺️🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint å både få og gi godmorgenhilsener vi.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å både få og gi godmorgenhilsener vi.😊😊🥰🥰 Det synes jeg også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Entern skrev (7 minutter siden): Det synes jeg også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at det er viktig med sånne hilsener vi.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig med sånne hilsener vi.😊😊🥰🥰 Helt enig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå