Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 vi ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god søndag, og håper alle har det bra og får en fin siste dag av helgen og uka 🍀☘️🐶🥰 Nå er jeg ganske edru og har gått tur med valpen, så nå skal jeg sove litt 🙃 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godsøndag og en Godlur vår gode venn @Trippelure♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 😃 vi ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god søndag, og håper alle har det bra og får en fin siste dag av helgen og uka 🍀☘️🐶🥰 Nå er jeg ganske edru og har gått tur med valpen, så nå skal jeg sove litt 🙃 God søndag alle sammen 😊😊😊🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (6 timer siden): Lurer på hvor det har blitt av @Maskinfører,har han sovna??? Ja sovna jeg gitt våknet 07:42 ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja det gjør det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja sovna jeg gitt våknet 07:42 ☹️ Oisann 😅 God morgen til deg og Tuss 😊😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Entern skrev (16 minutter siden): Oisann 😅 God morgen til deg og Tuss 😊😻 Ja God Morgen til deg også @Entern Tuss hilser tilbake ☺️😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja God Morgen til deg også @Entern Tuss hilser tilbake ☺️😻 Tusen takk Maskinfører og Tuss 😊😻 håper dere begge to får en fin søndag 😊😻 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja sovna jeg gitt våknet 07:42 ☹️ Skulle ønske at det var meg en gang, men søvn blir det ikke for mye av hos meg. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (1 minutt siden): Skulle ønske at det var meg en gang, men søvn blir det ikke for mye av hos meg. Huff da Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Ja, det er litt sånn huffda. Husker min tenåringstid som en lang trang til å sove...sove...sove...og hvis ingen våknet meg så sov jeg dypt og godt. Sånn er det ikke nå...jeg sover like under overflata og finner ikke den dype gode søvnen. Tankene svirrer og jobber overtid ofte. Hadde gjort seg med en kontrollert sovepille, men slikt har jeg ikke...så da blir det den søvnen det blir. 🤨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (28 minutter siden): Ja, det er litt sånn huffda. Husker min tenåringstid som en lang trang til å sove...sove...sove...og hvis ingen våknet meg så sov jeg dypt og godt. Sånn er det ikke nå...jeg sover like under overflata og finner ikke den dype gode søvnen. Tankene svirrer og jobber overtid ofte. Hadde gjort seg med en kontrollert sovepille, men slikt har jeg ikke...så da blir det den søvnen det blir. 🤨 Nå får jeg nesten dårlig samvittighet for jeg har vært på besøk hos fattern denne helga og da sover jeg så godt 😊 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Sov litt ekstra for meg neste gang. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april God søndag alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april God dag til deg og din lille. Har dere vært på tissetur ennå? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (3 minutter siden): God dag til deg og din lille. Har dere vært på tissetur ennå? Tusen❤️takk 😃 Ja, vi har vært ute en liten tur 🐶🥰 Nå skal jeg straks hoppe i dusjen når kaffen er drukket opp. Ble litt småfylla på meg i går, og da sover jeg alltid dårlig så er litt treg i dag... 😁 Ser at du også sliter med søvn, har gjort det selv i mange år. Så kommer tilbake til deg med noen søvntips om litt når det rennende vann har kviknet meg opp 😅 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (20 minutter siden): Sov litt ekstra for meg neste gang. Det skal jeg Trippelure skrev (17 minutter siden): God søndag alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 God søndag til deg og Valpelure 😊🐶 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april (endret) Trippelure skrev (16 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Ja, vi har vært ute en liten tur 🐶🥰 Nå skal jeg straks hoppe i dusjen når kaffen er drukket opp. Ble litt småfylla på meg i går, og da sover jeg alltid dårlig så er litt treg i dag... 😁 Ser at du også sliter med søvn, har gjort det selv i mange år. Så kommer tilbake til deg med noen søvntips om litt når det rennende vann har kviknet meg opp 😅 Blir alltid litt småbekymret når folk dagen derpå skal insistere på å HOPPE i dusjen med glatt såpe på gulvet og all ting, men håper det går bra....snakkes plutselig. Endret 21. april av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Sviskepott skrev (1 time siden): Skulle ønske at det var meg en gang, men søvn blir det ikke for mye av hos meg. Du skulle det ja 😀 ikke for mye søvn nei ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Entern skrev (3 timer siden): Tusen takk Maskinfører og Tuss 😊😻 håper dere begge to får en fin søndag 😊😻 Bare koselig 😀 😻 Tuss hilser tilbake 😻 nå er jeg på vei til Kirkegården for å rake litt hos pappa 😀😻👍❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Hils din far fra meg og sikkert flere. Jeg har mine som jeg må ta meg en tur for å gjøre vårstell på gravene hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå