Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Lurer på hvor det har blitt av @Maskinfører,har han sovna??? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er helt korrekt! 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Lurer på hvor det har blitt av @Maskinfører,har han sovna??? Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje har sovnet vi.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje har sovnet vi.😊😊 Mistenker det jeg også... 😅 Jaja, da er det oss tre som må holde chatten gående da... 😁💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Om 2 timer begynner det å bli litt lyst, så da skal jeg gå tur med valpen igjen 😍🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Mistenker det jeg også... 😅 Jaja, da er det oss tre som må holde chatten gående da... 😁💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene tror nok det vi også.♥️♥️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Om 2 timer begynner det å bli litt lyst, så da skal jeg gå tur med valpen igjen 😍🐶🥰 Cassidy Tvillingene skal lage oss en egg & bacon frokost om 2-3 timer.😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror nok det vi også.♥️♥️ Cassidy Tvillingene skal lage oss en egg & bacon frokost om 2-3 timer.😋😋 Jeg spiser 3 speilegg nå 🍳🍳🍳😋 men ikke bacon... 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg spiser 3 speilegg nå 🍳🍳🍳😋 men ikke bacon... 😁 Cassidy Tvillingene kan ikke spise speilegg uten bacon. For oss blir speilegg uten bacon som en sjiraff uten hals eller en elefant uten snabel.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene kommer tilbake om en liten stund vi skal meditere litt nå.🧘♂️🧘♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan ikke spise speilegg uten bacon. For oss blir speilegg uten bacon som en sjiraff uten hals eller en elefant uten snabel.😉😉 Skjønner det, men jeg sluttet å spise kjøtt for mange år siden. Og jeg er ikke så veldig fan av sånn "fake-kjøtt" som jeg kaller det 🤣🤣🤣 Tror ikke det er så sunn mat, veldig prossesert og unaturlig. Men jeg har noen vegetarkaker jeg innimellom lager av cottage cheese og valnøtter, og kjøttetere syns de er gode og smaker som farsekaker 😋😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer tilbake om en liten stund vi skal meditere litt nå.🧘♂️🧘♀️ Da ønsker vi dere en god tur i sinnet deres. Jeg skal koke noen egg til valpensom ble misunnelig på speileggene mine 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (48 minutter siden): Skjønner det, men jeg sluttet å spise kjøtt for mange år siden. Og jeg er ikke så veldig fan av sånn "fake-kjøtt" som jeg kaller det 🤣🤣🤣 Tror ikke det er så sunn mat, veldig prossesert og unaturlig. Men jeg har noen vegetarkaker jeg innimellom lager av cottage cheese og valnøtter, og kjøttetere syns de er gode og smaker som farsekaker 😋😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene har egentlig aldri skjønt poenget med vegetarburgere, men vi har litt komplekser mot å spise mat som prøver å se ut som en annen type mat. Vi mener at de som velger å være vegetarianere eller veganere de bør bare holde seg borte fra burgere det er vår tanke.😊😊 Trippelure skrev (50 minutter siden): Da ønsker vi dere en god tur i sinnet deres. Jeg skal koke noen egg til valpensom ble misunnelig på speileggene mine 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at både du og Alfred har kost dere med eggene.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene har egentlig aldri skjønt poenget med vegetarburgere, men vi har litt komplekser mot å spise mat som prøver å se ut som en annen type mat. Vi mener at de som velger å være vegetarianere eller veganere de bør bare holde seg borte fra burgere det er vår tanke.😊😊 Cassidy Tvillingene håper at både du og Alfred har kost dere med eggene.♥️♥️ Jeg er sånn delvis enig i det, men syns at alle skal då spise det de vil uten at andre skal bry seg så mye om det eller gi folk dårlig samvittighet for å spise det de vil. Da jeg sluttet å spise kjøtt, fantes knapt kjøtterstatnings-produkter. Husker det var noen soyapølser på hermetikkbokser man kunne kjøpe på noen helsekostforretninger som smakte blæh 🤢 Så jeg spiste ikke sånnt. Men året etter at jeg ble vegetarianer fikk jeg den vegetarkake-oppskriften av en dame som selv hadde vært vegetariner i mange år, det var i 1997. På den tiden var det veldig få vegetarianere i Norge og ikke noe utvalg å få på restauranter osv. Så jeg lagde de kakene til jul og lignende anledninger, og de er veldig sunne, gode og enkle å lage. Og for meg er det litt nostalgi med akkurat de kakene, fordi jeg har stoppet kjeften på mange som mente at vegetarmat ikke var godt eller at man ikke kunne bli mett av det, og mobbet meg. Flere syns til og med de var bedre enn kjøtt 😅 De få gangene jeg har kjøpt vegetarburgere har det vært fordi det er praktisk siden jeg f.eks har grillet eller spist med andre som spiser kjøtt. Jeg ønsker ikke å lage mye styr for andre bare fordi jeg er "sær" i matveien. Det var også grunnen til at jeg innimellom spiste fisk, for å ikke stresse besteforeldrene mine de gangene jeg ble invitert dit på middag. Generellt tror jeg de aller fleste kjøtterstatnings-produkter er usunne. Det er virkelig ultraprossesert mat og det er ikke bra. Og jeg blir ofte rar i magen av det. Foretrekker selv å spise ordenlig mat. Men om folk vil spise sånnt skal ikke jeg legge meg borti det, så lenge de vet hva de spiser. Det gjelder også endel folk som spiser kjøtt, de vet ikke hva de egentlig spiser. Og generellt syns jeg det er trist at så mange mangler kunnskap om maten de spiser. Tusen❤️takk, Alfred koste seg stort med egg, det er noe av det beste han vet 😃🐶🥰 Håper dere har hatt det fint og snart koser dere med nattmat/frokost egg og beken (som man sier i Østfold) 🍀☘️😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg er sånn delvis enig i det, men syns at alle skal då spise det de vil uten at andre skal bry seg så mye om det eller gi folk dårlig samvittighet for å spise det de vil. Da jeg sluttet å spise kjøtt, fantes knapt kjøtterstatnings-produkter. Husker det var noen soyapølser på hermetikkbokser man kunne kjøpe på noen helsekostforretninger som smakte blæh 🤢 Så jeg spiste ikke sånnt. Men året etter at jeg ble vegetarianer fikk jeg den vegetarkake-oppskriften av en dame som selv hadde vært vegetariner i mange år, det var i 1997. På den tiden var det veldig få vegetarianere i Norge og ikke noe utvalg å få på restauranter osv. Så jeg lagde de kakene til jul og lignende anledninger, og de er veldig sunne, gode og enkle å lage. Og for meg er det litt nostalgi med akkurat de kakene, fordi jeg har stoppet kjeften på mange som mente at vegetarmat ikke var godt eller at man ikke kunne bli mett av det, og mobbet meg. Flere syns til og med de var bedre enn kjøtt 😅 De få gangene jeg har kjøpt vegetarburgere har det vært fordi det er praktisk siden jeg f.eks har grillet eller spist med andre som spiser kjøtt. Jeg ønsker ikke å lage mye styr for andre bare fordi jeg er "sær" i matveien. Det var også grunnen til at jeg innimellom spiste fisk, for å ikke stresse besteforeldrene mine de gangene jeg ble invitert dit på middag. Generellt tror jeg de aller fleste kjøtterstatnings-produkter er usunne. Det er virkelig ultraprossesert mat og det er ikke bra. Og jeg blir ofte rar i magen av det. Foretrekker selv å spise ordenlig mat. Men om folk vil spise sånnt skal ikke jeg legge meg borti det, så lenge de vet hva de spiser. Det gjelder også endel folk som spiser kjøtt, de vet ikke hva de egentlig spiser. Og generellt syns jeg det er trist at så mange mangler kunnskap om maten de spiser. Tusen❤️takk, Alfred koste seg stort med egg, det er noe av det beste han vet 😃🐶🥰 Håper dere har hatt det fint og snart koser dere med nattmat/frokost egg og beken (som man sier i Østfold) 🍀☘️😊 Cassidy Tvillingene tror dessverre at mange mennesker ikke bryr seg egentlig om de får kunnskapen sånn er det. Vi to kan ikke spise vegetarburgere fordi vi har litt for mange komplekser mot sånt, men vi tror at salttilsetninger i kjøtt er mye usunnere enn kjøttet i seg selv.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror dessverre at mange mennesker ikke bryr seg egentlig om de får kunnskapen sånn er det. Vi to kan ikke spise vegetarburgere fordi vi har litt for mange komplekser mot sånt, men vi tror at salttilsetninger i kjøtt er mye usunnere enn kjøttet i seg selv.😊😊 Ja, det blir tilsatt mye rart i kjøtt som ikke er bra. Og det blir det i veldig mye annen mat også, desverre. Jeg tror det er mye av grunnen til at mange blir så syke i den moderne verden. Selv vil jeg helst spise mest mulig ren og naturlig mat, sånn har jeg vært siden jeg var liten. Men jeg skeier innimelllom ut med ting som ikke er sunt også. Jeg tror ikke det er sunt for psyken å være altfor opphengt i mat hele tiden, tror det er sunt å bare spise det man har lyst på innimellom, og kose seg 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det blir tilsatt mye rart i kjøtt som ikke er bra. Og det blir det i veldig mye annen mat også, desverre. Jeg tror det er mye av grunnen til at mange blir så syke i den moderne verden. Selv vil jeg helst spise mest mulig ren og naturlig mat, sånn har jeg vært siden jeg var liten. Men jeg skeier innimelllom ut med ting som ikke er sunt også. Jeg tror ikke det er sunt for psyken å være altfor opphengt i mat hele tiden, tror det er sunt å bare spise det man har lyst på innimellom, og kose seg 😊 Cassidy Tvillingene synes at du er flink, vi skeier mye oftere ut med usunn mat en deg.😉😉😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du er flink, vi skeier mye oftere ut med usunn mat en deg.😉😉😊😊 Tusen❤️takk for det 😅 Men jeg har hatt flere perioder i livet hvor jeg har spist dårlig og ikke tatt så godt vare på meg selv. Så jeg er ikke alltid så sunn heller. Nå i vinter har jeg spist altfor mye sjokolade, selvom det er mørk sjokolade, så har det vært mengder som ikke er særlig sunt, og det har jeg gjort før i livet også. Jeg har en svakhet for sjokolade ☺️ Men det var værre da jeg var yngre enn det det er nå. Og stort sett har jeg hatt en frisk kropp, heldigvis 😅🐶🥰 Har dere spist egg og beken enda da? 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk for det 😅 Men jeg har hatt flere perioder i livet hvor jeg har spist dårlig og ikke tatt så godt vare på meg selv. Så jeg er ikke alltid så sunn heller. Nå i vinter har jeg spist altfor mye sjokolade, selvom det er mørk sjokolade, så har det vært mengder som ikke er særlig sunt, og det har jeg gjort før i livet også. Jeg har en svakhet for sjokolade ☺️ Men det var værre da jeg var yngre enn det det er nå. Og stort sett har jeg hatt en frisk kropp, heldigvis 😅🐶🥰 Har dere spist egg og beken enda da? 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene spiste egg & bacon frokosten vår klokken 04.00. Vi. Og vi vet godt hvordan det er å være svak for ting, vi er svake for brus, snop og potetgull.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😃 vi ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god søndag, og håper alle har det bra og får en fin siste dag av helgen og uka 🍀☘️🐶🥰 Nå er jeg ganske edru og har gått tur med valpen, så nå skal jeg sove litt 🙃 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå