Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (17 minutter siden):

Jeg har gått på Cipralex, eller Citalopram Orion som jeg blir anbefalt pga. pris, fast i mange år selv. I mitt tilfelle er det mot depresjon og tungsinn. Veldig fint å høre at det hjelper mot angsten deres ☺️

Yo! Liker du Miss Monique @N-4K0? Jeg bare elsker henne, har digget i flere år før hun ble stor 🤩🐶🥰😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at hun er skikkelig bra.♥️♥️

Hun er best, så vanvittig ekte og søt, og det bare lyser musikkglede av henne 🤩😍🐶🥰 Blir helt rørt og alltid glad av å høre og se på henne😃 Og så dyktig i tillegg, full pakke 🤩🤩🤩

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at hun er skikkelig bra.♥️♥️

Jeg elsker henne, og det var så trist å se på bursdagsmixen hennes live for 2 år siden etter at Russland invaderte Ukraina. Hun så så trist og knust ut 💔😥 Men alikevel fullførte hun og ga fansen alt! Et utrolig nydelig og sterkt menneske jeg alltid vil digge og være takknemlig for musikkgleden hun viser og deler 💛💙💚❤️ Nå har hun snart bursdag igjen 😃🥳

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker henne, og det var så trist å se på bursdagsmixen hennes live for 2 år siden etter at Russland invaderte Ukraina. Hun så så trist og knust ut 💔😥 Men alikevel fullførte hun og ga fansen alt! Et utrolig nydelig og sterkt menneske jeg alltid vil digge og være takknemlig for musikkgleden hun viser og deler 💛💙💚❤️ Nå har hun snart bursdag igjen 😃🥳

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at alle disse krigene ute i verden er helt forferdelige, og vi synes at det er altfor mange gærne menn som styrer i denne verden.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at alle disse krigene ute i verden er helt forferdelige, og vi synes at det er altfor mange gærne menn som styrer i denne verden.:yes::yes:

Helt enig 🥳 Make Love Not War ❤️🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

♥️♥️

Cassidy Tvillingene synes å huske at Henning Kvitnes har en strofe i en sang: Hvor han synger at Gud må elske gærne menn, siden han har skapt så mange av dem. Men vi husker ikke navnet på sangen.😉😉

Har ikke hørt så mye på han (selvom vi begge er østfollingær ☺️), men det høres bra ut :thumbs:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker den strofen i sangen for det er jo så sant som han sier der.:thumbs::thumbs:

Jeg tror Gud/Skaperen elsker alle siden han har skapt alt. Og det er synd på slemme folk, for de har redusert seg selv til søppel, når de kunne ha valgt å leve i og spre kjærlighet. Men det betyr ikke at vi må akseptere det slemminger gjør. Men uten mørke ingen lys. Motsetningene er avhengig av hverandre for å eksistere, desverre... En vakker dag vil alt levende forstå det og det blir kjærlighet i alles hjerter. Det beste vi kan gjøre i mellomtiden er å dyrke og spre kjærlig oppdragelse så flest mulig forstår... Det er ikke alltid lett. Og alle kan ikke elske og hjelpe alle, men alle kan hjelpe og elske noen 🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍😃

(Nå føler jeg meg smart i fylla, fant det på akkurat nå ut av hjertet mitt 🤣🤣🤣🤪)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg tror Gud/Skaperen elsker alle siden han har skapt alt. Og det er synd på slemme folk, for de har redusert seg selv til søppel, når de kunne ha valgt å leve i og spre kjærlighet. Men det betyr ikke at vi må akseptere det slemminger gjør. Men uten mørke ingen lys. Motsetningene er avhengig av hverandre for å eksistere, desverre... En vakker dag vil alt levende forstå det og det blir kjærlighet i alles hjerter. Det beste vi kan gjøre i mellomtiden er å dyrke og spre kjærlig oppdragelse så flest mulig forstår... Det er ikke alltid lett. Og alle kan ikke elske og hjelpe alle, men alle kan hjelpe og elske noen 🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍😃

(Nå føler jeg meg smart i fylla, fant det på akkurat nå ut av hjertet mitt 🤣🤣🤣🤪)

Cassidy Tvillingene er som sagt ateister men vi liker mange religiøse sanger, og vi synes at det finnes mange bra religiøse tekster.😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Cassidy Tvillingene er som sagt ateister men vi liker mange religiøse sanger, og vi synes at det finnes mange bra religiøse tekster.😊😊

Ja, jeg er ikke typisk religiøs... Jeg tror på Moder Jord og at det finnes en Skapetkraft, samtidig tror jeg ikke på de organiserte religionene. De er skapt for å kontrollere folk og stjele energi. Tror egentlig ikke mennesker kan forstå det ordentlig. Men jeg tror på kjærlighet og oppdragelse... Though Love, karma og at alle må ta ansvar for "dritten" sin 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg er ikke typisk religiøs... Jeg tror på Moder Jord og at det finnes en Skapetkraft, samtidig tror jeg ikke på de organiserte religionene. De er skapt for å kontrollere folk og stjele energi. Tror egentlig ikke mennesker kan forstå det ordentlig. Men jeg tror på kjærlighet og oppdragelse... Though Love, karma og at alle må ta ansvar for "dritten" sin 😁

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i at vi alle har ansvar for våre egne handlinger. Vi sier at vi kunne godt ha valgt å oppføre oss som drittsekker ved tanke på den oppveksten vi har hatt, men vi velger heller å være snille og greie mot andre.😊😊

Lenke til kommentar

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i at vi alle har ansvar for våre egne handlinger. Vi sier at vi kunne godt ha valgt å oppføre oss som drittsekker ved tanke på den oppveksten vi har hatt, men vi velger heller å være snille og greie mot andre.😊😊

Helt enig, det tenker jeg også om meg selv og det jeg har gått igjennom 😃💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Helt enig, det tenker jeg også om meg selv og det jeg har gått igjennom 😃💚💚🐶🥰

Cassidy Tvillingene tror at siden vi alle tre har hatt sånn oppvekst som vi har, så vet vi hvordan det føles når andre er drittsekker mot oss, så derfor vil ikke vi behandle andre på den måten.😊😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Cassidy Tvillingene tror at siden vi alle tre har hatt sånn oppvekst som vi har, så vet vi hvordan det føles når andre er drittsekker mot oss, så derfor vil ikke vi behandle andre på den måten.😊😊

Det er helt korrekt! 💚💚🐶🥰

Cassidy Tvillingene tenker at du ikke må bli helt eggstrem nå.🤣🤣🥰🥰👍👍

:rofl::thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...