Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april (endret) Entern skrev (7 minutter siden): Da var det nok bra med en liten tår 🥃👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja, jeg er heldigvis en av de som blir i godt og kjærlig humør av å drikke. Men jeg har gener for avhengighet siden begge foreldrene mine er rusmisbrukere (og farmoren min var også alkoholiker), så jeg er forsiktig med rus og har en intensjon og plan de gangene jeg drikker alkohol. Jeg drakk endel i starten av 20-åra og holdt på å få et alkoholproblem men det stoppet jeg og tok kontroll over, skal ikke bli som foreldrene mine! 😊🐶🥰 Endret 20. april av Trippelure Fylle skriveleifer 😮💨 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er heldigvis en av de som blir i godt og kjærlig humør av å drikke. Men jeg har gener for avhengighet siden begge foreldrene mine er rusmisbrukere (og farmoren min var også alkoholiker), så jeg er forsiktig med rus og har en intensjon og plan de gangene jeg drikker alkohol. Jeg drakk endel i starten av 20-åra og holdt på å få et alkoholproblem men det stoppet jeg og tok kontroll over, skal ikke bli som foreldrene mine! 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene blir så glade inni oss over at du lar fornuften seire, det må du være skikkelig stolt over vår venn.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid å høre på Sex Pistols sangene: Good Save The Queen og Anarchy In The UK når vi er deppet. Yeah 🤘😎 Jeg er anarkist i hjertet mitt siden jeg var liten ❤️ Har aldri likt at andre skal bestemme over meg, og jeg liker heller ikke å bestemme over andre! Så lenhe ingen skader og er slem med andre, får folk gjøre som de vil 😁 Men noen ganger syns jeg selv at jeg er slem med Alfred når jeg dresserer han 😔 Men jeg vet det er til hans eget beste på lang sikt og det er viktig for meg at han får føle seg fri og være glad 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Yeah 🤘😎 Jeg er anarkist i hjertet mitt siden jeg var liten ❤️ Har aldri likt at andre skal bestemme over meg, og jeg liker heller ikke å bestemme over andre! Så lenhe ingen skader og er slem med andre, får folk gjøre som de vil 😁 Men noen ganger syns jeg selv at jeg er slem med Alfred når jeg dresserer han 😔 Men jeg vet det er til hans eget beste på lang sikt og det er viktig for meg at han får føle seg fri og være glad 🐶🥰 Cassidy Tvillingene var også to skikkelige anarkisttvillinger da vi var barn og tenåringer. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir så glade inni oss over at du lar fornuften seire, det må du være skikkelig stolt over vår venn.♥️♥️ Tusen❤️takk, det varmer hjertet mitt å høre 💚💚🐶🥰 Noen ganger blir det litt vanskelig for meg og jeg trenger å ruse vekk sorgene. Jeg har såvidt prøvd antidepeessiva og sovetabletter, men jeg ble helt skrullete i huet av det, så det måtte jeg bare slutte med 😬 Her er låta mi da... Jokke 🤩🐶🥰😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, det varmer hjertet mitt å høre 💚💚🐶🥰 Noen ganger blir det litt vanskelig for meg og jeg trenger å ruse vekk sorgene. Jeg har såvidt prøvd antidepeessiva og sovetabletter, men jeg ble helt skrullete i huet av det, så det måtte jeg bare slutte med 😬 Her er låta mi da... Jokke 🤩🐶🥰😎 Cassidy Tvillingene elsker den sangen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Cassidy Tvillingene bruker begge to Cipralex ( Antidepressiva ) Det har vi brukt siden vi var 14 år, vi synes at det hjelper oss med å holde angsten vår i sjakk.😊😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker begge to Cipralex ( Antidepressiva ) Det har vi brukt siden vi var 14 år, vi synes at det hjelper oss med å holde angsten vår i sjakk.😊😊 Det er bra det hjelper dere! Selv ble jeg bare tullerusk av alt jeg prøvde, så fant ut at det var likegreit å bare drukne sorgene innimellom 😁💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er bra det hjelper dere! Selv ble jeg bare tullerusk av alt jeg prøvde, så fant ut at det var likegreit å bare drukne sorgene innimellom 😁💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene forstår: Vi kan fortelle at vi også er fulle i kveld, men vi er fulle av irsk fandenvoldsskap.💚💚🍀🍀☘️☘️🤣🤣 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår: Vi kan fortelle at vi også er fulle i kveld, men vi er fulle av irsk fandenvoldsskap.💚💚🍀🍀☘️☘️🤣🤣 Full av tull 😬🤪🤪🤪🤣🤣🤣💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Full av tull 😬🤪🤪🤪🤣🤣🤣💚💚🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene kan av og til være i skikkelig køddehumør begge to. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene kan av og til være i skikkelig køddehumør begge to. Hehe, me too.... 😁🤪🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Hehe, me too.... 😁🤪🤣🐶🥰 Helt Toppers det Digger Cassidy Tvillingene å høre.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Åhhh,nå hører jeg årets første russebuss kjøre forbi... 🤣🤣🤣🥴😬🤪🤪🤪😁🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker begge to Cipralex ( Antidepressiva ) Det har vi brukt siden vi var 14 år, vi synes at det hjelper oss med å holde angsten vår i sjakk.😊😊 Jeg har gått på Cipralex, eller Citalopram Orion som jeg blir anbefalt pga. pris, fast i mange år selv. I mitt tilfelle er det mot depresjon og tungsinn. Veldig fint å høre at det hjelper mot angsten deres ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (23 minutter siden): Åhhh,nå hører jeg årets første russebuss kjøre forbi... 🤣🤣🤣🥴😬🤪🤪🤪😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg har gått på Cipralex, eller Citalopram Orion som jeg blir anbefalt pga. pris, fast i mange år selv. I mitt tilfelle er det mot depresjon og tungsinn. Veldig fint å høre at det hjelper mot angsten deres ☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er også glade for at det hjelper. For vi synes at både angst og depresjon er noe svineri. 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg har gått på Cipralex, eller Citalopram Orion som jeg blir anbefalt pga. pris, fast i mange år selv. I mitt tilfelle er det mot depresjon og tungsinn. Veldig fint å høre at det hjelper mot angsten deres ☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er også glade for at det hjelper. For vi synes at både angst og depresjon er noe svineri. Helt enig 🥳 Og er glad for at det hjelper dere ❤️💚💚🐶🥰 Selv har jeg noe som kalles atypisk reaksjon på mange medisiner (noen med apergers og autisme har det) sø jeg blir fort tilvendt medisiner og må ha høyere og høyere doser for å få effekt og ender bare opp med ekle bivirkninger og lite virkning 😔 Sånn er det med mange medisiner for meg... Men jeg har funnet en del urter som hjelper meg og er sta som faan, så jeg klarer meg sånn nogenlunde 😦😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Da er våren kommet... dunladunkadunkadunk 🥴🥴🥴🤪😭🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Og er glad for at det hjelper dere ❤️💚💚🐶🥰 Selv har jeg noe som kalles atypisk reaksjon på mange medisiner (noen med apergers og autisme har det) sø jeg blir fort tilvendt medisiner og må ha høyere og høyere doser for å få effekt og ender bare opp med ekle bivirkninger og lite virkning 😔 Sånn er det med mange medisiner for meg... Men jeg har funnet en del urter som hjelper meg og er sta som faan, så jeg klarer meg sånn nogenlunde 😦😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for at du også har funnet noe som hjelper deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå