Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (46 minutter siden): Ja jeg elsker bønner, syns de har en deilig konsistens og smak når de er skikkelig kokt, samme med linser. Veldig glad i kikerter og limabønner/butterbeans, og sorte bønner, kidneybønner, alle linser. Og elsker grønne erterfjerter 😁😋🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Te 👎 nei bedre med cola @Entern @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure @Oxalidaceaee @Maskinfører sorry Te 👎 ja til Cola 👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.😋😋🥰🥰 Enighetsgjengen 🥳😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Cassidy Tvillingene bare elsker poteter, det er noe av det beste vi vet.🥔🥔😋😋 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Te 👎 ja til Cola 👍 Te 👍 Cola 👎🤪😅😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 🥳😅🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Te 👎 ja til Cola 👍 Trippelure skrev (1 minutt siden): Te 👍 Cola 👎🤪😅😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene sier ja til både Te og Cola vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bare elsker poteter, det er noe av det beste vi vet.🥔🥔😋😋 Helt enig 🥳 jeg elsker poteter. Noe av det aller beste jeg vet er kokte poteter med smør, salt og pepper 😋🐶🥰 Og så blir jeg skikkeliggod i magen av det 😃 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier ja til både Te og Cola vi.👨🦰👩🦰👍👍 😁👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 jeg elsker poteter. Noe av det aller beste jeg vet er kokte poteter med smør, salt og pepper 😋🐶🥰 Og så blir jeg skikkeliggod i magen av det 😃 Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.😋😋🥔🥔🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): 😁👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.😋😋🥔🥔🥰🥰♥️♥️ Jeg liker å knaske kalde kokte poteter også, alle former for poteter er nammenamme digg😋😍🐶🥰 Tror jeg må ha poteter til middag i dag, for da blir det fest 😁🥳 Endret 19. april av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg liker å knaske kalde kokte poteter også, alle former for poteter er nammenamme digg😋😍🐶🥰 Tror jeg må ha poteter til middag i dag, for da blir det fest 😁🥳 Cassidy Tvillingene må si oss enige, vi er potetelskere og potetdiggere. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): TA EN POTET! Je elsker pottiter! 😋 Hurra🥳 da er vi alle sammen i hvertfall enige om noe 😁👍😋😃🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): TA EN POTET! Je elsker pottiter! 😋 Trippelure skrev (3 minutter siden): Hurra🥳 da er vi alle sammen i hvertfall enige om noe 😁👍😋😃🥳 Cassidy Tvillingene sier Poteter Yeah Yeah.🥔🥔 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Pottitgjengen Ta ein pottit, ta gjerne fire, ta åtte, ta ælle! Ja, ta ein pottit, steik'em og mos'em og spis gjerne skællet! Aner ikke om det er "skællet", improviserte den for å rime 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Pottitgjengen Ta ein pottit, ta gjerne fire, ta åtte, ta ælle! Ja, ta ein pottit, steik'em og mos'em og spis gjerne skællet! Aner ikke om det er "skællet", improviserte den for å rime Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp vi. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Skal du ha selskap, da gir du hver gjest...BARE poteter, for DA blir det FEEEEEST!!! 😁🥳 Jeg digger den låta, fengende melodi, kul tekst, bra koring og tøff gitarsolo 😜😍😎 Er en grunn til at jeg har hadde den som ringelyd på telefonen i over 10år 🤪🐶🥰🥳🥳🥳 Endret 19. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Skal du ha selskap, da gir du hver gjest...BARE poteter, for DA blir det FEEEEEST!!! 😁🥳 Jeg digger den låta, fengende melodi, kul tekst, bra koring og tøff gitarsolo 😜😍😎 Er en grunn til at jeg har hadde den som ringelyd på telefonen i over 10år 🤪🐶🥰🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene synes også at det er en kul låt.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå