Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tanker og klemmer tilbake ❤️❤️🥰🥰 Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Påskeaftenmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Retur på den ❤️❤️ Det gjør Cassidy Tvillingene veldig glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Det gjør Cassidy Tvillingene veldig glade.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene savner både deg, @Entern @Embla Othea og @Maskinfører på KG. Men vi er glade for at vi har deg og Maskinfører her på Diskusjon.♥️♥️ Veldig glad for å ha dere og @Maskinfører her 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Her florerer det med hyggelige mennesker 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Du må sende den lenken om iskremen til @Sviskepott hun elsker iskrem.♥️♥️ Hvordan i alle dager vet dere det...om jeg får spørre? lol DET STEMMER 100% !!! Entern skrev (7 timer siden): Så fint, det gjør jeg og Krmt...er det muligens deg? Entern skrev (7 timer siden): Tusen takk det varmer hjertet mitt ❤️❤️💚💚🧡🧡 (også blir jeg litt lei meg for at dere savner meg der 😭) Godt å bli savnet sier jeg. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør dere i alle fall. Snilleste tvillingene jeg kjenner! Entern skrev (1 time siden): Veldig glad for å ha dere og @Maskinfører her 😊😊😊 Jeg også, men... Bare de? N-4K0 skrev (54 minutter siden): Her florerer det med hyggelige mennesker Når du skriver "florere" (flora) så ser jeg for meg en stor og fin blomsterbukett av fargerike mennesker. 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (1 time siden): Veldig glad for å ha dere og @Maskinfører her 😊😊😊 Det var koselig sagt @Entern samme tilbake 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer og lese samme tilbake ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars God morgen alle sammen, ønsker dere alle en fortreffelig dag 💐🐶🥰 I dag skal vi besøke gården der valpen kommer fra, så det blir en lang dag med masse løping 😁🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Her florerer det med hyggelige mennesker Helt enig 🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Sviskepott skrev (29 minutter siden): Krmt...er det muligens deg? Ja det er jo det 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): God morgen alle sammen, ønsker dere alle en fortreffelig dag 💐🐶🥰 I dag skal vi besøke gården der valpen kommer fra, så det blir en lang dag med masse løping 😁🐶🥰 God morgen😊Da får dere nok en kjempebra dag begge to😊🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen, ønsker dere alle en fortreffelig dag 💐🐶🥰 I dag skal vi besøke gården der valpen kommer fra, så det blir en lang dag med masse løping 😁🐶🥰 Ja ha en fortreffelig dag og god tur til Barndomshjemmet 💐💐💐💐😻😻🐶🐶😀😀🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (1 time siden): God morgen😊Da får dere nok en kjempebra dag begge to😊🐶 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja ha en fortreffelig dag og god tur til Barndomshjemmet 💐💐💐💐😻😻🐶🐶😀😀🥰🥰 Tusen❤️takk 😃😃😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃😃😻😻🐶🥰 Bare koselig 😀😀😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6607af66949df4bca3141e4f/natt-til-sondag-ma-du-stille-klokka Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars God Påske morgen 🥰 noen som skal fylle opp hyllene før de siste helligdagene? Så det var en del nordmenn som koster seg i Strømstad på torsdag 🙃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå