Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (6 minutter siden): Blir en spennende natt da 😅 Cassidy Tvillingene gjetter at dere har kost dere med påskekrim i kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (2 timer siden): A riddle 😉 I sangen plages Nik Kershaw av Riddler fra Batman universet 😁 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Alt godt ønskes Voffelure, Frida og Tuss samt kattene til @Tussi 🥰 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (Akkurat nå): I sangen plages Nik Kershaw av Riddler fra Batman universet 😁 Den kom vel før Batman ble et begrep? Het "Lynvingen" den gangen 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Alt godt ønskes Voffelure, Frida og Tuss samt kattene til @Tussi 🥰 Cassidy Tvillingene håper at du har en finkveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars https://youtu.be/WLKlF7TX2BI?si=FoRVYxSpZwnaIIWx 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://youtu.be/WLKlF7TX2BI?si=FoRVYxSpZwnaIIWx ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (14 minutter siden): Den kom vel før Batman ble et begrep? Het "Lynvingen" den gangen 😉 Ja på norsk 😀 (Batman dukket opp i 1939, Riddler i 1948) 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars N-4K0 skrev (16 minutter siden): Alt godt ønskes Voffelure, Frida og Tuss samt kattene til @Tussi 🥰 Helt enig 😀🐶😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ja på norsk 😀 (Batman dukket opp i 1939, Riddler i 1948) Cassidy Tvillingene digget Batman og Robin da vi var barn.♥️♥️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig 😀🐶😻😻😻😻😻 Cassidy Tvillingene er også enige.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene digget Batman og Robin da vi var barn.♥️♥️ Jeg har alltid vært Batman fan, siden jeg så 60-talls serien som barn 💚💚💚💚💚💚 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (38 minutter siden): Blir en spennende natt da 😅 Godt hun er hos en Sykepleier da 🥰🥰😻😻 må du stelle godt med ungene @Tussi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Entern skrev (7 minutter siden): Jeg har alltid vært Batman fan, siden jeg så 60-talls serien som barn 💚💚💚💚💚💚 Cassidy Tvillingene merket også at da vi var barn dukket det opp en ny karakter i Batman med navnet Batgirl.😊😊 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (4 timer siden): Blir en spennende natt da 😅 Ja, nå er det igang, slimproppen har gått og det blir ikke noe mer soving på meg 😁 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Tussi skrev (25 minutter siden): Ja, nå er det igang, slimproppen har gått og det blir ikke noe mer soving på meg 😁 Lykke til 😻😻😻❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Lykke til 😻😻😻❤️❤️❤️ Tusen takk 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå