Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): God fredag og god helg 🤗 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du får en finfredag og en godhelg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Maskinfører skrev (10 timer siden): Skulle ønske @Tussi var her nå også Tussi måtte sove. Beklager, hin gir deg en klem og en rose 🌹 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😃 God fredag til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars (endret) N-4K0 skrev (5 timer siden): God fredag og god helg 🤗 Tusen❤️takk og det samme til degfra valpen og meg 😊🍀☘️🐶🥰 Det var fine LEGO-bilder du postet 🤩🥳 Endret 22. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Trippelure skrev (45 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 God fredag til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en godfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars Fredagen senker seg og godt er det. Når jeg ser de fine bildene til "byggefolket"; har dere veldig god plass til alt sammen, eller blir det heller trangt? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Tussi skrev (4 timer siden): Tussi måtte sove. Beklager, hin gir deg en klem og en rose 🌹 Det går bra tusen takk det varmer 🌹sender i retur også 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det går bra tusen takk det varmer 🌹sender i retur også 🌹🌹 Takk 🤩 håper Maskinfører skal kose seg med påskegotter i helga 🥰 og alle andre i tråden Endret 22. mars av Tussi 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars hentet stanley quencher h2.0 står vann i fylt 3 ganger står i 4 min neste teste cola å sette den i kjøleskapet 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars N-4K0 skrev (16 timer siden): Her kommer batch 3/3 med bilder av 75375 Millennium Falcon. Artig med lego 😁 kjenner en som bruker Lego som metode i arbeidsmiljøarbeid etc,.det er visst blitt populært 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Tussi skrev (48 minutter siden): Takk 🤩 håper Maskinfører skal kose seg med påskegotter i helga 🥰 og alle andre i tråden Å gjemme påskeegg med snop i er så gøy 🥳. Spesielt når de som skal finne det "strever" litt 😂😂😂. Da koser jeg meg 🤭🤭🤭. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Tussi skrev (49 minutter siden): Takk 🤩 håper Maskinfører skal kose seg med påskegotter i helga 🥰 og alle andre i tråden Bare koselig selv takk 🤩 njææ blir nok ikke påskegodter før neste helg 🥰 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Å gjemme påskeegg med snop i er så gøy 🥳. Spesielt når de som skal finne det "strever" litt 😂😂😂. Da koser jeg meg 🤭🤭🤭. Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bare koselig selv takk 🤩 njææ blir nok ikke påskegodter før neste helg 🥰 Påskeegg er artig ja 😆 igår og idag forsøkte jeg å finne påskegodt på tilbud, tomt overalt, men fikk kjøpt litt godter likevel da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Påskeegg er artig ja 😆 igår og idag forsøkte jeg å finne påskegodt på tilbud, tomt overalt, men fikk kjøpt litt godter likevel da Ja påskeegg er artig 😀 ja hamstring er en uting ☹️ ja men det var bra 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars MR SPEED skrev (48 minutter siden): hentet stanley quencher h2.0 står vann i fylt 3 ganger står i 4 min neste teste cola å sette den i kjøleskapet Den koppen der inneholder visst bly bare så du vet det 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Fredagen senker seg og godt er det. Når jeg ser de fine bildene til "byggefolket"; har dere veldig god plass til alt sammen, eller blir det heller trangt? God Fredag @Sviskepott ja fine byggverk 😉😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Den koppen der inneholder visst bly bare så du vet det 😉 Vet det lest på nett @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars (endret) MR SPEED skrev (1 minutt siden): Vet det lest på nett @Maskinfører Du har det ja ville bare si fra 😉 kjenner til effektene av bli 😉 Endret 22. mars av Maskinfører Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Du har det ja ville bare si fra 😉 kjenner til effektene av bli 😉 Er på under siden du låst område https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/EQ6Kn2/er-det-bly-i-stanleykoppene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå