Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og sender dere klemmer tilbake.♥️♥️ Tusen❤️takk søte tvillinger 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 Jeg har sett det på en film på youtube, ikke så lenge etter at de robotstøvsugerne kom 🤣🤣🤣 Jeg har vanlig støvsuger jeg...😁🐶🥰 Håper du hadde det bra på jobb i natt 🍀☘️😊 Ja, jeg jobbet kveld, så sov jeg der og jobbet dag. Det gikk fint det, pus var glad da jeg kom hjem til han ❤️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer og få ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg kom til å tenke på når du sa det. Snakket med en som hadde fått seg en valp. Valpen var hjemme alene, og fikk diare. De hadde robotstøvsuger. imagine når de kom hjem 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk søte tvillinger 💚💚🐶🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender alltid våre tanker til våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, jeg jobbet kveld, så sov jeg der og jobbet dag. Det gikk fint det, pus var glad da jeg kom hjem til han ❤️ Jeg savner å ha pus, det er så godt når de maler ❤️😻🐶🥰 Fint du kan sove på jobb når du har sånne vakter 😃👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (10 minutter siden): Jeg savner å ha pus, det er så godt når de maler ❤️😻🐶🥰 Fint du kan sove på jobb når du har sånne vakter 😃👍 Cassidy Tvillingene synes at det er veldig søtt og koselig med malendepusekatter.😻😻 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Entern skrev (Akkurat nå): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dagen din blir fin.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dagen din blir fin.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ det tror jeg den blir 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊😊☺️☺️ det tror jeg den blir 😀😀👍👍 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Takk😊😊☺️☺️ Nå sitter jeg og tegner litt og hører på podkast og så drar jeg på jobb om en halvtimes tid eller der omkring 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 God mandag til dere alle og håper du får en fin arbeisdag, Ent 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Entern skrev (2 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Så blir tirsdag 😚😚😚🤪 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. mars 2024 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2024 En riktig god og stadig friskere dag til alle som er litt syke...og alle andre friskinger også. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Entern skrev (5 timer siden): Takk😊😊☺️☺️ Nå sitter jeg og tegner litt og hører på podkast og så drar jeg på jobb om en halvtimes tid eller der omkring 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (5 timer siden): God mandag til dere alle og håper du får en fin arbeisdag, Ent MR SPEED skrev (3 timer siden): Så blir tirsdag 😚😚😚🤪 Sviskepott skrev (3 timer siden): En riktig god og stadig friskere dag til alle som er litt syke...og alle andre friskinger også. Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. mars 2024 Del Skrevet 18. mars 2024 Tussi ønsker alle en riktig god dag også 😍😛🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå