Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): Fikk den første i posten….. motorsyklene kom på døra i går kveld Cassidy Tvillingene synes at dette er flott og kul Lego.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (6 timer siden): Fikk den første i posten….. motorsyklene kom på døra i går kveld Kjempekult 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Cassidy Tvillingene håper at du har en finfredagskveld @Entern🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en finfredagskveld @Entern🥰🥰 Tusen takk 😊😊☺️☺️ det har jeg 😊😊☺️☺️ dels for å feire et par hvite måneder og dels på impuls investerte jeg i nytt papir rollespill i dag 🤓🤓🤓 har bladd igjennom, ligner en eldre versjon jeg allerede har😅🧐 men er sliten etter slitsom uke da😆 tror det var vellykket kjøp stort sett 😊 Håper dere har det fint 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ det har jeg 😊😊☺️☺️ dels for å feire et par hvite måneder og dels på impuls investerte jeg i nytt papir rollespill i dag 🤓🤓🤓 har bladd igjennom, ligner en eldre versjon jeg allerede har😅🧐 men er sliten etter slitsom uke da😆 tror det var vellykket kjøp stort sett 😊 Håper dere har det fint 😀😀 Cassidy Tvillingene har det veldig fint, vi har postet Beatlessanger på spreng i dag.♥️♥️♥️♥️ Og vi synes at det er bra at du har det bra selv om du er litt sliten.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Entern skrev (32 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ det har jeg 😊😊☺️☺️ dels for å feire et par hvite måneder og dels på impuls investerte jeg i nytt papir rollespill i dag 🤓🤓🤓 har bladd igjennom, ligner en eldre versjon jeg allerede har😅🧐 men er sliten etter slitsom uke da😆 tror det var vellykket kjøp stort sett 😊 Håper dere har det fint 😀😀 Har du tegna noe i det siste @Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Har du tegna noe i det siste @Entern Det lurer Cassidy Tvillingene også på.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (24 minutter siden): Har du tegna noe i det siste @Entern Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Det lurer Cassidy Tvillingene også på.♥️♥️ Ja det har jeg, ble ferdig med en tegning nå i morges 🥳 da hadde jeg ikke greid å tegne ferdig noe på dagevis pga forkjølelse men nå er jeg back in action 🥳🥳🥳 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Entern skrev (5 minutter siden): Ja det har jeg, ble ferdig med en tegning nå i morges 🥳 da hadde jeg ikke greid å tegne ferdig noe på dagevis pga forkjølelse men nå er jeg back in action 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene gleder oss til å se den, hvis du vil vise den til oss her da.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har det veldig fint, vi har postet Beatlessanger på spreng i dag.♥️♥️♥️♥️ Og vi synes at det er bra at du har det bra selv om du er litt sliten.🥰🥰 Så bra dere har det fint og koser dere med Beatles🥰🥰😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Entern skrev (Akkurat nå): Så bra dere har det fint og koser dere med Beatles🥰🥰😊😊☺️☺️ Det synes Cassidy Tvillingene også, vi er spente på om flere kommer til å poste i sangtråden. Sånn at vi kommer videre med Beatlespostingen vår.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det synes Cassidy Tvillingene også, vi er spente på om flere kommer til å poste i sangtråden. Sånn at vi kommer videre med Beatlespostingen vår.♥️♥️♥️♥️ https://www.dagens.no/underholdning/kvinne-kjoerte-bilen-sin-inn-i-en-vaskehall-da-hun-saa-ned-skjoente-hun-at-det-var-helt-feil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne.😉😉 Vet det da ser etter dere TRYKK HER DU DERE VI 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Vet det da ser etter dere TRYKK HER DU DERE VI 2 Cassidy Tvillingene ser at du er ute med skøyerstrekene dine igjen du din skøyer.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars God lørdag og fint å høre at du er over forkjølelsen @Entern 🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Samme her @Entern finn medisin er dortor ross blues ❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): God lørdag og fint å høre at du er over forkjølelsen @Entern 🌹 God lørdag og tusen takk😊😊😊😊 MR SPEED skrev (44 minutter siden): Samme her @Entern finn medisin er dortor ross blues ❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen takk 😊😊😊😊 Jeg liker også Blues ❤️❤️❤️❤️ (og Rythm’n’Blues også ❤️) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå