Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du og valpen din har en fin fredag.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk, vi koser oss så godt vi kan. Blir desverre bare veldig korte turer på valpen, men det virker som om han forstår at jeg er syk. Han har hatt litt ekstra raptus i stua her, men er rolig nå. Selv har jeg ikke kastet opp på 4 timer men er fortsatt kvalm. Håper dere koser dere og får en god start på helgen🍀🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar ACDC YEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Hallais i denne tråden også ønsker både folk og katter og hunder en fin dag 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Hallaisen på daisen! Jeg er glad for at det endelig er fredag. Flere som er det eller? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Jeg har nettopp sett "Den sjette sansen" og hadde helt glemt hvordan den var og sluttet. Artig vri. 👻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): Hallais i denne tråden også ønsker både folk og katter og hunder en fin dag 🥰 Tusen❤️takk😊 Vi håper du får en fin kveld og helg 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (20 minutter siden): Tusen❤️takk😊 Vi håper du får en fin kveld og helg 🍀🐶🥰 In the beginning Back in 1955 Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show And all that jive The white man had the schmaltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tschaikovsky had the news, he said Let there be sound, and there was sound Let there be light, and there was light Let there be drums, there was drums Let there be guitar, there was guitar Oh, let there be rock! Spoiler And it came to pass That rock 'n' roll was born All across the land every rockin' band Was blowin' up a storm And the guitar man got famous The business man got rich And in every bar there was a superstar With a seven year itch There was fifteen million fingers Learnin' how to play And you could hear the fingers pickin' And this is what they had to say Let there be light, sound, drums, guitar Oh, let there be rock! One night in a club called the Shakin' Hand There was a 42 decibel rockin' band And the music was good and the music was loud And the singer turned and he said to the crowd: "Let there be rock" 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar @Sviskepott der forsvant du igjen Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): @Sviskepott der forsvant du igjen 😉 2 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 5.1.2024 den 10:25 PM): Cassidy Tvillingene liker godt Ingrid Bjørnov vi.🥰🥰 Ja Ingrid Bjørnov er fin 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): @Sviskepott der forsvant du igjen ...og vipps så var jeg her igjen! @MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Legger inn rykende varm taco med chips inni! 1 5 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (28 minutter siden): Legger inn rykende varm taco med chips inni! Namz bamzez 😊👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (5 timer siden): Hallaisen på daisen! Jeg er glad for at det endelig er fredag. Flere som er det eller? Jah, endelig freddan og jeg tror jeg snart er helt frisk 😃🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Sviskepott skrev (50 minutter siden): Legger inn rykende varm taco med chips inni! Cassidy Tvillingene synes at den ser skikkelig digg ut.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (3 timer siden): 😉 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (7 timer siden): ACDC YEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk, vi koser oss så godt vi kan. Blir desverre bare veldig korte turer på valpen, men det virker som om han forstår at jeg er syk. Han har hatt litt ekstra raptus i stua her, men er rolig nå. Selv har jeg ikke kastet opp på 4 timer men er fortsatt kvalm. Håper dere koser dere og får en god start på helgen🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring @Trippelure vi håper at kvalmen snart gir seg sånn at du kan komme deg ut på lengre turer igjen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring @Trippelure vi håper at kvalmen snart gir seg sånn at du kan komme deg ut på lengre turer igjen.🥰🥰 Tusen❤️takk! Jeg føler meg ikke så kvalm lenger, bare litt uggen. Så nå skal jeg straks dusje og prøve å spise noe etter det 😊 Jeg håper dere har en fin fredagskveld 🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk! Jeg føler meg ikke så kvalm lenger, bare litt uggen. Så nå skal jeg straks dusje og prøve å spise noe etter det 😊 Jeg håper dere har en fin fredagskveld 🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har en veldig fin fredagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå