Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (3 timer siden): Hehe, da slapp jeg å regne ut det 😁😎 Kult!!! Enighetsgjengen er coolcatz som digger jazz 😎🥰 Ja vi er coolcatz 😸😸😸😸 Trippelure skrev (3 timer siden): Jeg digger også jazz og blues 🤩🥰 Jeg digger all musikk som er bra, uansett sjanger. Jeg hører ikke på øremord! Samme her (jeg hører på en del ting de fleste ser på som øremord også da 😁) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, jeg også 🤩🥰 Og jeg elsker Beethoven og noe operaaaaA også 😁😍 Jeg liker også klassisk 😊 Favorittene mine er Gustav Holst og Vaughan Williams 🥰men liker og mange andre komponister, liker best fra 1800-tallet og tidlig 1900-tall (Debussy, Sibelius osv). Liker også Beethoven, og Bach og Vivaldi (fattern digger barokkmusikk 🥰) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (2 minutter siden): Ja vi er coolcatz 😸😸😸😸 Samme her (jeg hører på en del ting de fleste ser på som øremord også da 😁) Cassidy Tvillingene liker godt å høre på masse forskjellig type musikk vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt å høre på masse forskjellig type musikk vi.🥰🥰 Ja jeg og 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker også klassisk 😊 Favorittene mine er Gustav Holst og Vaughan Williams 🥰men liker og mange andre komponister, liker best fra 1800-tallet og tidlig 1900-tall (Debussy, Sibelius osv). Liker også Beethoven, og Bach og Vivaldi (fattern digger barokkmusikk 🥰) Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk kan bli litt kjedelig å høre på vi.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk kan bli litt kjedelig å høre på vi.😊😊☺️☺️ Det skjønner jeg 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja jeg og 🥰 Cassidy Tvillingene har begynt bare å gi likes i tråden Hvilken sang hører du på nå? og på bilder og på videoer, vi har begrenset det til det. Sånn at vi ikke går tom for likes. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg 😊😊 Cassidy Tvillingene kan høre på klassiskmusikk, men det er ikke vår type musikk.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har begynt bare å gi likes i tråden Hvilken sang hører du på nå? og på bilder og på videoer, vi har begrenset det til det. Sånn at vi ikke går tom for likes. Fornuftig Jeg får kanskje prøve å slutte å laike så mye jeg og Men det er så hyggelig å gjøre!! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (Akkurat nå): Fornuftig Jeg får kanskje prøve å slutte å laike så mye jeg og Men det er så hyggelig å gjøre!! Cassidy Tvillingene er helt enige, for vi er helt spinnville på å gi likes. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, for vi er helt spinnville på å gi likes. Ja det er både dere og jeg og @Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (49 minutter siden): Ja det er både dere og jeg og @Trippelure Ja Cassidy Tvillingene tror at vi fire kan bli Spinnvillelikesgjengen. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene tror at vi fire kan bli Spinnvillelikesgjengen. Ja det tror jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (4 timer siden): Ja det tror jeg og Cassidy Tvillingene er nok redde for det ja.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Jeg blir nok ikke med i Spinnvillelikesgjengen, jeg gidder ikke å strø om meg med likes, jeg trykker like/hjerte på ting jeg føler er viktigere enn annet, evt. for å vise støtte hva hjerter angår, men jeg gidder ikke å "like" alt mulig, men det er selvsagt opp til hver enkelt 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Entern skrev (17 timer siden): Jeg liker også klassisk 😊 Favorittene mine er Gustav Holst og Vaughan Williams 🥰men liker og mange andre komponister, liker best fra 1800-tallet og tidlig 1900-tall (Debussy, Sibelius osv). Liker også Beethoven, og Bach og Vivaldi (fattern digger barokkmusikk 🥰) Jeg elsker også Sibelius, det var musikken hans som fikk meg interessert i klassisk da jeg gikk på barneskolen og hørte Finlandia første gang. Det er et så utrolig vakkert stykke og jeg klarer ikke å la vær å gråte når jeg hører det. Beethoven er favorittkomponisten min pga all humoren og spennet i følelsesregisteret som speiles igjennom musikken hans, til tider veldig dramatisk. Jeg må ofte le fordi det er så morro å høre på og jeg klarer ikke alltid å sitte stille da musikken bobler inni meg. Tror jeg forstyrret noen sidemenn en gang jeg var på konsert for å høre fremførelse av noen av pianostykkene hans 🤭 Men jeg liker så mye forskjellig klassisk, komposisjonene til Satie er også noe jeg elsker. Har ikke hørt noe av Gustav Holst (tror jeg), så skal sjekke ut det 😊 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg blir nok ikke med i Spinnvillelikesgjengen, jeg gidder ikke å strø om meg med likes, jeg trykker like/hjerte på ting jeg føler er viktigere enn annet, evt. for å vise støtte hva hjerter angår, men jeg gidder ikke å "like" alt mulig, men det er selvsagt opp til hver enkelt Det forstår jeg, det er bare det at jeg liker så mye og syns alt mulig er viktig 🙄 Og så har jeg noen ganger problemer med å favorisere da... Og da ender det opp med å bli mange, spesiellt når jeg skravler i OT-baren eller leker på lekeplassen 🤣 Og så syns jeg det er mange smarte folk her på forumet som har mye bra å si, og da flyr liksene ut av meg i vill fart. Heldigvis får jeg nye hver dag 🥰 Håper du har en fin lørdag og ikke fryser for mye 🍀 Valpen sender deg en spesiellt god hilsen 🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Jeg elsker også Sibelius, det var musikken hans som fikk meg interessert i klassisk da jeg gikk på barneskolen og hørte Finlandia første gang. Det er et så utrolig vakkert stykke og jeg klarer ikke å la vær å gråte når jeg hører det. Beethoven er favorittkomponisten min pga all humoren og spennet i følelsesregisteret som speiles igjennom musikken hans, til tider veldig dramatisk. Jeg må ofte le fordi det er så morro å høre på og jeg klarer ikke alltid å sitte stille da musikken bobler inni meg. Tror jeg forstyrret noen sidemenn en gang jeg var på konsert for å høre fremførelse av noen av pianostykkene hans 🤭 Men jeg liker så mye forskjellig klassisk, komposisjonene til Satie er også noe jeg elsker. Har ikke hørt noe av Gustav Holst (tror jeg), så skal sjekke ut det 😊 Fantastisk at du får så mye ut av å høre Beethoven 😊🧡 jeg liker han også 😊 Liker også Satie, gymnopediene hans er så perfekt å høre på før jeg skal sove 🧡 de er så fine og melankolske 😊 Holsts «Planetene» har vært mye sitert/brukt i filmmusikk, særlig Jupiter i Star Wars og Mars i Gladiator. 😊 Det spesielle med «Planetene» er at det første stykket («Mars) er det voldsomste og så blir de roligere etter hvert 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar N-4K0 skrev (18 minutter siden): Jeg blir nok ikke med i Spinnvillelikesgjengen, jeg gidder ikke å strø om meg med likes, jeg trykker like/hjerte på ting jeg føler er viktigere enn annet, evt. for å vise støtte hva hjerter angår, men jeg gidder ikke å "like" alt mulig, men det er selvsagt opp til hver enkelt Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke bare er spinnvilllikesgjengen, vi er også Spinnvillpostegjengen fordi vi er spinnville til å poste her inne.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke bare er spinnvilllikesgjengen, vi er også Spinnvillpostegjengen fordi vi er spinnville til å poste her inne.🤣🤣👍👍 Det kan jeg signere på 🤣🤣😆😆😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå