Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (3 timer siden):

Hehe, da slapp jeg å regne ut det 😁😎

Kult!!! Enighetsgjengen er coolcatz som digger jazz 😎🥰 

Ja vi er coolcatz 😸😸😸😸

Trippelure skrev (3 timer siden):

Jeg digger også jazz og blues 🤩🥰 Jeg digger all musikk som er bra, uansett sjanger. Jeg hører ikke på øremord! 

Samme her (jeg hører på en del ting de fleste ser på som øremord også da 😁)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 timer siden):

Ja, jeg også 🤩🥰 Og jeg elsker Beethoven og noe operaaaaA også 😁😍

Jeg liker også klassisk 😊

Favorittene mine er Gustav Holst og Vaughan Williams 🥰men liker og mange andre komponister, liker best fra 1800-tallet og tidlig 1900-tall (Debussy, Sibelius osv). Liker også Beethoven, og Bach og Vivaldi (fattern digger barokkmusikk 🥰)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Favorittene mine er Gustav Holst og Vaughan Williams 🥰men liker og mange andre komponister, liker best fra 1800-tallet og tidlig 1900-tall (Debussy, Sibelius osv). Liker også Beethoven, og Bach og Vivaldi (fattern digger barokkmusikk 🥰)

Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk kan bli litt kjedelig å høre på vi.😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes dessverre at klassiskmusikk kan bli litt kjedelig å høre på vi.😊😊☺️☺️

Det skjønner jeg 😊😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har begynt bare å gi likes i tråden Hvilken sang hører du på nå? og på bilder og på videoer, vi har begrenset det til det. Sånn at vi ikke går tom for likes.:yes::yes:

Fornuftig :yes:

Jeg får kanskje prøve å slutte å laike så mye jeg og :yes:

Men det er så hyggelig å gjøre!!:lol:

Lenke til kommentar

Jeg blir nok ikke med i Spinnvillelikesgjengen, jeg gidder ikke å strø om meg med likes, jeg trykker like/hjerte på ting jeg føler er viktigere enn annet, evt. for å vise støtte hva hjerter angår, men jeg gidder ikke å "like" alt mulig, men det er selvsagt opp til hver enkelt :) 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (17 timer siden):

Jeg elsker også Sibelius, det var musikken hans som fikk meg interessert i klassisk da jeg gikk på barneskolen og hørte Finlandia første gang. Det er et så utrolig vakkert stykke og jeg klarer ikke å la vær å gråte når jeg hører det. Beethoven er favorittkomponisten min pga all humoren og spennet i følelsesregisteret som speiles igjennom musikken hans, til tider veldig dramatisk. Jeg må ofte le fordi det er så morro å høre på :lol:og jeg klarer ikke alltid å sitte stille da musikken bobler inni meg. Tror jeg forstyrret noen sidemenn en gang jeg var på konsert for å høre fremførelse av noen av pianostykkene hans 🤭 Men jeg liker så mye forskjellig klassisk, komposisjonene til Satie er også noe jeg elsker. Har ikke hørt noe av Gustav Holst (tror jeg), så skal sjekke ut det 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Jeg blir nok ikke med i Spinnvillelikesgjengen, jeg gidder ikke å strø om meg med likes, jeg trykker like/hjerte på ting jeg føler er viktigere enn annet, evt. for å vise støtte hva hjerter angår, men jeg gidder ikke å "like" alt mulig, men det er selvsagt opp til hver enkelt :) 

Det forstår jeg, det er bare det at jeg liker så mye og syns alt mulig er viktig 🙄 Og så har jeg noen ganger problemer med å favorisere da... Og da ender det opp med å bli mange, spesiellt når jeg skravler i OT-baren eller leker på lekeplassen 🤣 Og så syns jeg det er mange smarte folk her på forumet som har mye bra å si, og da flyr liksene ut av meg i vill fart. Heldigvis får jeg nye hver dag 🥰  

Håper du har en fin lørdag og ikke fryser for mye 🍀 Valpen sender deg en spesiellt god hilsen 🐶🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker også Sibelius, det var musikken hans som fikk meg interessert i klassisk da jeg gikk på barneskolen og hørte Finlandia første gang. Det er et så utrolig vakkert stykke og jeg klarer ikke å la vær å gråte når jeg hører det. Beethoven er favorittkomponisten min pga all humoren og spennet i følelsesregisteret som speiles igjennom musikken hans, til tider veldig dramatisk. Jeg må ofte le fordi det er så morro å høre på :lol:og jeg klarer ikke alltid å sitte stille da musikken bobler inni meg. Tror jeg forstyrret noen sidemenn en gang jeg var på konsert for å høre fremførelse av noen av pianostykkene hans 🤭 Men jeg liker så mye forskjellig klassisk, komposisjonene til Satie er også noe jeg elsker. Har ikke hørt noe av Gustav Holst (tror jeg), så skal sjekke ut det 😊

Fantastisk at du får så mye ut av å høre Beethoven 😊🧡 jeg liker han også 😊

Liker også Satie, gymnopediene hans er så perfekt å høre på før jeg skal sove 🧡 de er så fine og melankolske 😊

Holsts «Planetene» har vært mye sitert/brukt i filmmusikk, særlig Jupiter i Star Wars og Mars i Gladiator. 😊 Det spesielle med «Planetene» er at det første stykket («Mars) er det voldsomste og så blir de roligere etter hvert 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke bare er spinnvilllikesgjengen, vi er også Spinnvillpostegjengen fordi vi er spinnville til å poste her inne.🤣🤣👍👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi ikke bare er spinnvilllikesgjengen, vi er også Spinnvillpostegjengen fordi vi er spinnville til å poste her inne.🤣🤣👍👍

Det kan jeg signere på 🤣🤣😆😆😊😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...