Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg Likes også.💙💙 Da får dere flere Likes av Cassidy Tvillingene.💙💙 Laiker💙 dere tilbake 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Laiker💙 dere tilbake 🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🥰💙💙 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🥰💙💙 Cassidy Tvillingene tror at det kan være lurt ved tanke på den sprengkulden som vi har nå.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Hos meg er det -20 nå, var nettopp ute med valpen. Jeg digger at sauene gir oss deilig ull 🐑 😍 Ellers har jeg brukt opp alle likes for i dag, men jeg digger og liker alle gode innlegg selvlm jeg ikke får gitt likes før i morgen 👍💙💡 Håper alle har en fin fredag og får en god helg 🍀❤️🎉 🐶🥰 Har ennå liks du 😜😝🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Har ennå liks du 😜😝🤪 Cassidy Tvillingene gir deg også flere Likes sånn vi.💙💙 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Jeg hører på jazzpianomusikk. Forsøker å bli kjent med sjangeren og like det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg hører på jazzpianomusikk. Forsøker å bli kjent med sjangeren og like det. Cassidy Tvillingene er veldig glade i jazzpianomusikk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg hører på jazzpianomusikk. Forsøker å bli kjent med sjangeren og like det. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i jazzpianomusikk.🥰🥰 Jeg elsker jazz 🥰 En av mine favorittjazzalbum er Chet Baker Quartet med No Problem 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg elsker jazz 🥰 En av mine favorittjazzalbum er Chet Baker Quartet med No Problem Cassidy Tvillingene Digger det albumet der.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke jevel skap 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Endret 5. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke jevel skap 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Det meste de politikerne og byråkratene foretar seg er jævelskap i svarte hælvette 🥵 Jo mere regler, jo mere problemer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke jevel skap 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger det albumet der.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Jeg digger og dobbellaiker💙💙 at dere digger det 🐶🥰 Kindred spirits🤩🥳🎉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det meste de politikerne og byråkratene foretar seg er jævelskap i svarte hælvette 🥵 Jo mere regler, jo mere problemer. Cassidy Tvillingene foreslår at vi kjøper brus og snop bare på trass nå, for å vise at vi synes at dette er et teit lovforslag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Men vi får ikke gjort noe da CC da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Men vi får ikke gjort noe da CC da Jo Cassidy Tvillingene kjøper mer brus og snop på trass. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg digger og dobbellaiker💙💙 at dere digger det 🐶🥰 Kindred spirits🤩🥳🎉 Cassidy Tvillingene har alltid likt jazz.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene foreslår at vi kjøper brus og snop bare på trass nå, for å vise at vi synes at dette er et teit lovforslag. Yes I laik💙 it. Demonstrere på trass 😎🤘🥰🎉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har alltid likt jazz.🥰🥰 Jeg også, digget det siden jeg var liten. Laik💙Laik💙 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå