VULPES ZERDA Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) MR SPEED skrev (9 timer siden): GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃 @Sviskepott @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern å fader @Maskinfører @Onkel_Stewart @Ænema @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @CorvusCorax @Millennium-Blå @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT @Quakecry @Trippelure Takk 💙Godt nyttår 🥰Blir ikke noe fyrverkeri skal jobbe 😊 Endret 30. desember 2023 av CorvusCorax 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Æsj, nå har jeg brukt opp alle likes for i dag 😔 Det kan umulig være 500 pr dag 🤔 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (10 timer siden): God tur 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har hatt en fin tur.🥰🥰 Sviskepott skrev (8 timer siden): Tusen takk skal du ha og det samme til deg også. En egen, ny plass som funker er det beste, istedenfor en gammel plass som nesten ingen er innom lengre. Jeg har aldri kjøpt raketter selv og har bestemt meg for å være innendørs. Sjekke litt utenfor etter hvert, hvis jeg er våken, for å se at det ikke er branntilløp i nærheten. Jeg tenker mye på brannsikkerhet og "pinner" som ligger på tak og ulmer seg nedover i lagene. Farlig, farlig. Snakkes. Kjøp noe gøy og gjør alt jeg ville ha gjort, smakt, spist og kost meg med. Cassidy Tvillingene koser oss vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 CorvusCorax skrev (2 timer siden): Takk 💙Godt nyttår 🥰Blir ikke noe fyrverkeri skal jobbe 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Godt Nyttår.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (6 timer siden): Æsj, nå har jeg brukt opp alle likes for i dag 😔 Det kan umulig være 500 pr dag 🤔 Det har jeg gjort i dag og 😦 men her får du likes av meg 💙👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 CorvusCorax skrev (6 timer siden): Takk 💙Godt nyttår 🥰Blir ikke noe fyrverkeri skal jobbe 😊 Godt nyttår 💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Det har jeg gjort i dag og 😦 men her får du likes av meg 💙👍 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt når vi har brukt opp våre likes. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt når vi har brukt opp våre likes. Enig, det er trist og kjipt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig, det er trist og kjipt Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi har innsett at vi må begrense likes bruken vår enten vi vil eller ikke. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi har innsett at vi må begrense likes bruken vår enten vi vil eller ikke. Ja samme her men det er vanskelig Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja samme her men det er vanskelig Cassidy Tvillingene er helt enige, det er skikkelig vanskelig. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, det er skikkelig vanskelig. Er så mange hyggelige poster å like 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Er så mange hyggelige poster å like Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Og det blir bare fler og fler koselige folk her og på Lekeplassen og da sitter likes løst 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Og det blir bare fler og fler koselige folk her og på Lekeplassen og da sitter likes løst Cassidy Tvillingene har det akkurat sånn vi også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2023 Er jo mulig å tenke nytt og skrive "laik" med bokstaver i innlegget også hvis det blitt tomt for hjerter og sånn. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det akkurat sånn vi også.🥰🥰 Men det er jo på en måte en fin ting også Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Er jo mulig å tenke nytt og skrive "laik" med bokstaver i innlegget også hvis det blitt tomt for hjerter og sånn. laik😀 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Er jo mulig å tenke nytt og skrive "laik" med bokstaver i innlegget også hvis det blitt tomt for hjerter og sånn. Entern skrev (4 minutter siden): Men det er jo på en måte en fin ting også Entern skrev (4 minutter siden): laik😀 Cassidy Tvillingene liker den ideen vi.👨🦰👩🦰👍👍 2 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (6 timer siden): Æsj, nå har jeg brukt opp alle likes for i dag 😔 Det kan umulig være 500 pr dag 🤔 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt når vi har brukt opp våre likes. Entern skrev (4 minutter siden): Enig, det er trist og kjipt Dere 4 tide på dere lærer bruke mindre da 😝🤪😜 slutt å sløs med liks 😜🤪😝 brukt opp kvota 😝😜🤪 Tide på å lære 😝🤪😜 1 noen dager kommer dere 4 gi meg liks 2 skal røper det nå ombestemte nå Kan den styres:JA ER 2 store motorer JA ER 1 liten motor til styring JA KAN DEN STYRES FRA MOBIL JA ER DET LEGO CRAWLER JA ER NR Lego nr 42099 JA BILDER KOMMER JA KØDDER JEG NÅ NEI 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå