Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Tuller se etter de der 🤪😜😝da tuller jeg bare faen meg gifte nei takk ok ikke sur ikke sint bare dier sannheten Ok, men "å die sannheten" høres litt på kanten ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Ok, men "å die sannheten" høres litt på kanten ut. Si sannheten trykte feil der… er på mobil skriver bare der fra 😃 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Skjønner at det ble feilskrevet ved et uhell, men måtte jo bare tulle litt. Sånn er jeg. 🤓 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi liker tull og fjas 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Ja, det er som gode spesialvitaminer hver dag det. 💊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 En døv leopard krysser sporet og hører ikke at toget kommer? 🥺 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Skjønner at det ble feilskrevet ved et uhell, men måtte jo bare tulle litt. Sånn er jeg. 🤓 Minne deg er oxo ord blind har dysleksi da 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (37 minutter siden): Minne deg er oxo ord blind har dysleksi da Åja, jeg visste ikke det. Helt i orden. 🤗 Liker deg uansett jeg vet du. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (9 timer siden): PIKKABOO! Her er jeg! Ja, det er jo selve meningen med den det. Bare slå dere løs og prat om hva dere vil, så mange ganger dere vil. Jeg er litt i midtvintersvime generelt og kommer sterkere tilbake etter hvert. Denne tråden og de flotte folkene i den...er mitt andre hjem på jord. Eller tredje..?!? Kommer litt ut av tellingen der. ☺️ Ja, du tror rett. 🤗 Ok...NÅ vet dere. 🌹 Er da vel ikke mystisk jeg vel? Jeg er bare en helt vanlig, litt sjenert sviske i min beste alder. Jeg ønsker dere alle en fin dag og håper at dere ikke må ut og måke for mye snø i dag. Tror det har kommet mye ustyrlig hvitt, mange steder. Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å snakke med deg vår gode venn @Sviskepott🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 https://www.brickfanatics.com/no/lego-60428-space-construction-mech-anmeldelse 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Nyttårshelg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg også håper dere får...nei, hva sier jeg...jeg håper at VI får et trivelig godt nytt år sammen. 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg også håper dere får...nei, hva sier jeg...jeg håper at VI får et trivelig godt nytt år sammen. 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2023 Oijj...der trengs det å fikses opp litt og jeg tror at den kua puster ennå. 🤯 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Det tror Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Sviskepott skrev (1 time siden): Oijj...der trengs det å fikses opp litt og jeg tror at den kua puster ennå. 🤯 Nei den kom i veien da jeg skulle drepe fienden da som sagt gjør reint bord da 🤪du må begynne å lære skjenne meg humoren min er stygg litt brent men er en snill gutt Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Nyttårshelg.🥰🥰 Sviskepott skrev (7 timer siden): Jeg også håper dere får...nei, hva sier jeg...jeg håper at VI får et trivelig godt nytt år sammen. God nyttårshelg alle sammen 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (4 minutter siden): God nyttårshelg alle sammen 😊😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og faren din en God Nyttårshelg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og faren din en God Nyttårshelg.🥰🥰 Tusen takk😊😊☺️☺️det håper jeg dere også får 😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå