Entern Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Sviskepott skrev (15 timer siden): Dere er ikke alene. Vi er her også. Sammen med dere. 🫂 Ja det er vi, tenker på deg og faren din og sender gode tanker @Maskinfører🫂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Ja det er vi, tenker på deg og faren din og sender gode tanker @Maskinfører🫂 Tusen takk @Entern og @Sviskepott det varmer ❤️🫂 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Snart kommer onkelen min og skal avlaste meg i 1-2 timer så jeg kan reise hjem og se til pusene våre og gi de mat da er det 44 timer siden jeg så dem det er den negative baksiden av medaljen å være ungkar 🙁🙁🙁😻😻😻🥰🥰 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Han reagerer ikke mere når jeg snakker til han 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Han reagerer ikke mere når jeg snakker til han 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Han reagerer ikke mere når jeg snakker til han 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Sjansen for at han hører dere ennå er stor, så kan du snakke om ting i deres liv sammen, eller noe om katter, reiser, de nære ting som han var opptatt av, så er det mulig at han klarer å oppfatte stemmene som han kjenner. Ikke alle klarer å snakke til de som ligger slik, men det er verdt et forsøk. Si det du aldri har sagt til ham mens han var frisk. Nå er sjansen her. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 I dag klokken 14:44 sovnet min kjære far Frede fredfullt inn hvil i fred kjære og beste pappa 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ 6 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Kondolerer med tapet ditt, utrolig trist å lese ♥️🌹 Endret 16. desember 2023 av N-4K0 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (13 minutter siden): I dag klokken 14:44 sovnet min kjære far Frede fredfullt inn hvil i fred kjære og beste pappa 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Kondolerer ❤️❤️ 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Duriello skrev (6 minutter siden): Kondolerer ❤️❤️ Takk ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): I dag klokken 14:44 sovnet min kjære far Frede fredfullt inn hvil i fred kjære og beste pappa 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Kondolerer så mye 😞❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Entern skrev (34 minutter siden): Kondolerer så mye 😞❤️ Tusen takk @Entern 😭❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): I dag klokken 14:44 sovnet min kjære far Frede fredfullt inn hvil i fred kjære og beste pappa 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene kondolerer så mye vi.😢😢💔💔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kondolerer så mye vi.😢😢💔💔 Takk 😭😭💔💔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk 😭😭💔💔 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 💔 Veldig trist å høre. Vondt på den ene måten og godt for ham å slippe å slite og ha det vondt mer på den andre. Du får forsøke å sortere tanker og følelser, samtidig som at tingene går sin gang mot begravelse. Jeg syns at den uka der er en veldig rar en. Tusen vonde tanker, tårer og tomhet veksler om å ta plass i en og praktiske ting må ordnes samtidig. Ta vare på deg selv og vit at vi er mange som er med deg i dette, så langt vi kan. Han har det bra nå. 🕯️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Cassidy Tvillingene sender også våre tanker til vår gode venn @Maskinfører🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sender også våre tanker til vår gode venn @Maskinfører🥰🥰 Tusen takk 🥰🥰 henter min tante o Horten hans søster som skal være med og pakke ned tingene hans 🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk 🥰🥰 henter min tante o Horten hans søster som skal være med og pakke ned tingene hans 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du får hjelp til det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå