Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter også på at jeg en dag blir voksen nok, så døgnets naturlighet går av seg selv, men det blir visst en stund til. Trøbler mye og det ble lite søvn i natt også. Hvis jeg kunne få det som jeg ville, så hadde jeg stått opp veldig tidlig og vært i gang med dagens greier klokka seks hele året og i seng ca 22:00  Kropp og sinn har bedre av å ha en lik døgnrytme, enn hopp og sprett-klokkeslett. :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
  Sviskepott skrev (På 6.12.2023 den 11.37):

Jeg venter også på at jeg en dag blir voksen nok, så døgnets naturlighet går av seg selv, men det blir visst en stund til. Trøbler mye og det ble lite søvn i natt også. Hvis jeg kunne få det som jeg ville, så hadde jeg stått opp veldig tidlig og vært i gang med dagens greier klokka seks hele året og i seng ca 22:00  Kropp og sinn har bedre av å ha en lik døgnrytme, enn hopp og sprett-klokkeslett. :) 

Ekspander  

Cassidy Tvillingene håper at du snart får orden på døgnrytmen din.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  N-4K0 skrev (På 6.12.2023 den 19.43):

Det var koselig, vi ser henne ikke så ofte :) sendte med henne julegave til henne og svoger + julegave til nevøen min på 1,5.

Ekspander  

Ja det er koselig med julegaver, nå er Cassidy Tvillingene også ferdig med å kjøpe årets julegaver. Vi kjøpte julegaver til hverandre i dag.🎁🎁

Lenke til kommentar
  Entern skrev (På 6.12.2023 den 20.04):

Jeg og fattern har vært og sett klassisk konsert, Vivaldis fire årstider, med en veldig flink soloist 😊😀🎻🎻🎻🎻🎻

Ekspander  

Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, og vi gjetter at dere koste dere skikkelig på konserten.😊😊☺️☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...