Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Duriello skrev (På 2.12.2023 den 19.58): Har faktisk aldri smakt rakfisk, har lyst men er ingen andre i nærmeste familie som liker det.. Samme med lutefisk egentlig. 🤪 Håper dere alle har en fin lørdagskveld! 👍😃 Ekspander God lørdagskveld Duriello!😊😊😊 Jeg har spist rakfisk siden jeg var tenåring eller der omkring 😀 husker det var noe Dr$€5 å få i seg akevitten men lærte meg å like den etter hvert 🤣 Maskinfører skrev (På 2.12.2023 den 20.08): Rakfisk er råtten fisk de hadde det på Olsenbanden og det lukta ikke no særlig 😀 Ekspander Ikke råtten, alt saltet dreper bakterier så den råtner ikke 😀 Men jeg kaller ofte rakfisk «vellagret sushi» 🤣🤣🤣 Duriello skrev (På 2.12.2023 den 20.12): Mange som liker det da, så må jo være noe i det 🙂 Samt "kulturen" rundt det virker litt koslig, vet søsknene til min far bruker å ha ett årlig rakfisklag før jul. Ekspander Ja det er viktig med kulturen rundt, akevitt og øl osv. og løk og poteter osv. Jeg spiser med lefse, mer hardcore folk bruker flatbrød 😀 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 20.12): Cassidy Tvillingene kommer til å fortsette å poste her, for det er Sviskepott som har startet denne tråden. Og Sviskepott er en av våre gode forumvenner.😊😊☺️☺️ Og vi ønsker også alle sammen en fin lørdagskveld.🥰🥰 Ekspander Enig, Sviskepott er en veldig god forumvenn av meg også 😊😊 Håper dere også har en finfin lørdagskveld 😊😊 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 20.24): God lørdagskveld Duriello!😊😊😊 Jeg har spist rakfisk siden jeg var tenåring eller der omkring 😀 husker det var noe Dr$€5 å få i seg akevitten men lærte meg å like den etter hvert 🤣 Ikke råtten, alt saltet dreper bakterier så den råtner ikke 😀 Men jeg kaller ofte rakfisk «vellagret sushi» 🤣🤣🤣 Ja det er viktig med kulturen rundt, akevitt og øl osv. og løk og poteter osv. Jeg spiser med lefse, mer hardcore folk bruker flatbrød 😀 Ekspander Akevitten får dere ha i fred for min del, men øl regner jeg med er godt til 🙂 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 20.26): Enig, Sviskepott er en veldig god forumvenn av meg også 😊😊 Håper dere også har en finfin lørdagskveld 😊😊 Ekspander Cassidy Tvillingene har en veldig finfin lørdagskveld, og vi håper at du og faren din har det samme.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Duriello skrev (På 2.12.2023 den 20.26): Akevitten får dere ha i fred for min del, men øl regner jeg med er godt til 🙂 Ekspander Ja, jeg liker spesielt juleøl til, men vanlig pils funker også bra, eller IPA for den sakens skyld 😀👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 20.30): Cassidy Tvillingene har en veldig finfin lørdagskveld, og vi håper at du og faren din har det samme.🥰🥰 Ekspander Det har vi 😀👍 takk 😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 20.31): Det har vi 😀👍 takk 😊😊 Ekspander Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi håper at dere har kost dere med rakfisk i kveld.🐟🐟🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 20.32): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi håper at dere har kost dere med rakfisk i kveld.🐟🐟🥰🥰 Ekspander Det har vi, rakfisken var veldig veldig god 🐟😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.07): Det har vi, rakfisken var veldig veldig god 🐟😊👍 Ekspander Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi lurer på om det ble lefse poteter og rødløk som tilbehør.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.09): Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi lurer på om det ble lefse poteter og rødløk som tilbehør.😊😊☺️☺️ Ekspander Nesten, ble vanlig løk som sist 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.10): Nesten, ble vanlig løk som sist 😊 Ekspander Men da fikk jo Cassidy Tvillingene to av tre riktig vi da.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.13): Men da fikk jo Cassidy Tvillingene to av tre riktig vi da.👨🦰👩🦰👍👍 Ekspander Ja det fikk dere 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.15): Ja det fikk dere 😊😊☺️☺️👍👍 Ekspander Cassidy Tvillingene pleier alltid å bruke rødløk til rakfisk, for vi har rødløk som vår favorittløk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.19): Cassidy Tvillingene pleier alltid å bruke rødløk til rakfisk, for vi har rødløk som vår favorittløk. Ekspander Rødløk er veldig godt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.20): Rødløk er veldig godt Ekspander Ja Cassidy Tvillingene synes at rødløk er mye mildere på smaken enn vanlig løk, og så får vi ikke så mye tårer i øynene når vi skjærer rødløk. Vi får mer tårer når vi skjærer vanlig løk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.22): Ja Cassidy Tvillingene synes at rødløk er mye mildere på smaken enn vanlig løk, og så får vi ikke så mye tårer i øynene når vi skjærer rødløk. Vi får mer tårer når vi skjærer vanlig løk. Ekspander Ja det er sant rødløk er mildere 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.25): Ja det er sant rødløk er mildere Ekspander Ja Cassidy Tvillingene bruker mye oftere rødløk i mat enn vi bruker vanlig løk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.26): Ja Cassidy Tvillingene bruker mye oftere rødløk i mat enn vi bruker vanlig løk. Ekspander Ja den passer mye bedre til pålegg og sånn enn vanlig løk fordi den er mildere 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (På 2.12.2023 den 21.28): Ja den passer mye bedre til pålegg og sånn enn vanlig løk fordi den er mildere Ekspander Ja og Cassidy Tvillingene har også begynt å bruke rødløk på pølser og burgere fordi vi synes at den har mildere smak.🌭🌭🍔🍔 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 2.12.2023 den 21.30): Ja og Cassidy Tvillingene har også begynt å bruke rødløk på pølser og burgere fordi vi synes at den har mildere smak.🌭🌭🍔🍔 Ekspander God idé 😀👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå