N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg ser frem til Deadpool 3 neste høst! 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg ser frem til neste sesong av Kongen Befaler, da blir Ingrid Gjessing Linhave, Ingar Helge Gimle, Scherven og Jonis Josef med 😀😀😀 1 3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) @Entern følger også med på Kongen Befaler, som jeg også gjør. Men jeg er ikke så stor tilhenger av det som du gjør Ent. 😃 Veldig spesielt program det er det, ingen tvil om. 👍😏 Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Kongen Befaler har jeg ikke sett på, men jeg ser lite på tv. 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2023 Ok, dere får plassere tråden hvor dere vil, så lenge innholdet bobler og lever med full glad styrke i nåtid. En tråd hvor alle kan ta opp ting, eller bare komme med et øyeblikks idè eller strøtanke som for forbi; det er plass til alt av hyggelig karakter her. Jeg har småfryst i hele dag og småsovet i stolen og gleder meg til å legge meg i senga mi etter hvert når jeg kan legge meg med god samvittighet. Jeg sover nemlig aldri midt på dagen. Da skal jeg være våken, selv om jeg småsover i stresslessen. Litt syk i dag tror jeg. Gleder meg til en tidlig vår og meg som er frisk og rask igjen. Tørr asfalt. Ingen spagatfare. Ingen vinter. Atsjo! 😞 3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Har blidt helt gærn av denne sangen her. 🥰🥰 Digger den såpass at jeg kan fint la den gå i repeat i flere timer. Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Sviskepott skrev (3 timer siden): Ok, dere får plassere tråden hvor dere vil, så lenge innholdet bobler og lever med full glad styrke i nåtid. En tråd hvor alle kan ta opp ting, eller bare komme med et øyeblikks idè eller strøtanke som for forbi; det er plass til alt av hyggelig karakter her. Jeg har småfryst i hele dag og småsovet i stolen og gleder meg til å legge meg i senga mi etter hvert når jeg kan legge meg med god samvittighet. Jeg sover nemlig aldri midt på dagen. Da skal jeg være våken, selv om jeg småsover i stresslessen. Litt syk i dag tror jeg. Gleder meg til en tidlig vår og meg som er frisk og rask igjen. Tørr asfalt. Ingen spagatfare. Ingen vinter. Atsjo! 😞 God bedring Sviskepott!!😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): @Entern følger også med på Kongen Befaler, som jeg også gjør. Men jeg er ikke så stor tilhenger av det som du gjør Ent. 😃 Veldig spesielt program det er det, ingen tvil om. 👍😏 Ja det er det 😀 Juleversjonen er også bra 👍 Kloppen og Ajkic er morsomst 😆 N-4K0 skrev (4 timer siden): Kongen Befaler har jeg ikke sett på, men jeg ser lite på tv. Det er et artig program basert på engelske Taskmaster 😀 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Håper folk fortsetter å bruke denne tråden selv om den av en eller annen grunn er flyttet til OT-baren 🫥 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Leste denne; Verdens kuleste rekord – NRK Oslo og Viken – Lokale nyheter, TV og radio ...og kom til å tenke på Sindre Finnes. Han kunne holdt rekorden hvis han byttet hobby. Må være surt for han å tenke på. Hey @Entern. Så fint å høre at du bruker tid sammen med pappaen din ❤️ Håper dere koser dere gløgg (juleordspill!!) ihjel. 🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Håper folk fortsetter å bruke denne tråden selv om den av en eller annen grunn er flyttet til OT-baren 🫥 Cassidy Tvillingene synes at denne tråden kunne fått lov til å være på Lekeplassen vi. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Neffi skrev (1 time siden): Leste denne; Verdens kuleste rekord – NRK Oslo og Viken – Lokale nyheter, TV og radio ...og kom til å tenke på Sindre Finnes. Han kunne holdt rekorden hvis han byttet hobby. Må være surt for han å tenke på. Hey @Entern. Så fint å høre at du bruker tid sammen med pappaen din ❤️ Håper dere koser dere gløgg (juleordspill!!) ihjel. 🥰 Så gøy 😀😊 Takk vi hat det kjempekoselig 💙 har kost oss med rakfisk og nå ser vi Maskorama 😀 Håper du og har en fin helg 😊 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at denne tråden kunne fått lov til å være på Lekeplassen vi. Helt enig, dumt ar den ble flyttet synes jeg 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Helt enig, dumt ar den ble flyttet synes jeg Ja for Cassidy Tvillingene liker oss best på Lekeplassen, det er helst der vi vil poste. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene liker oss best på Lekeplassen, det er helst der vi vil poste. Samme her Men veldig fint at dere fortsatt poster i denne tråden likevel 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (34 minutter siden): Så gøy 😀😊 Takk vi hat det kjempekoselig 💙 har kost oss med rakfisk og nå ser vi Maskorama 😀 Håper du og har en fin helg 😊 Har faktisk aldri smakt rakfisk, har lyst men er ingen andre i nærmeste familie som liker det.. Samme med lutefisk egentlig. 🤪 Håper dere alle har en fin lørdagskveld! 👍😃 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Duriello skrev (8 minutter siden): Har faktisk aldri smakt rakfisk, har lyst men er ingen andre i nærmeste familie som liker det.. Samme med lutefisk egentlig. 🤪 Håper dere alle har en fin lørdagskveld! 👍😃 Rakfisk er råtten fisk de hadde det på Olsenbanden og det lukta ikke no særlig 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Samme her Men veldig fint at dere fortsatt poster i denne tråden likevel Cassidy Tvillingene kommer til å fortsette å poste her, for det er Sviskepott som har startet denne tråden. Og Sviskepott er en av våre gode forumvenner.😊😊☺️☺️ Og vi ønsker også alle sammen en fin lørdagskveld.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Rakfisk er råtten fisk de hadde det på Olsenbanden og det lukta ikke no særlig 😀 Mange som liker det da, så må jo være noe i det 🙂 Samt "kulturen" rundt det virker litt koslig, vet søsknene til min far bruker å ha ett årlig rakfisklag før jul. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene spiser også rakfisk, vi liker det veldig godt.🐟🐟🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå