Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at Frida har det bra i dag.😻😻🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige, det er veldig fine kattenavn. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja tror det hun var i stua ca 1 time og lå og malte og koste seg før hun dura inn på soverommet igjen skal sjekke nå ja det er fine navn 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 N-4K0 skrev (5 timer siden): Frida og Tuss er fine kattenavn, Pott, kanskje jeg låner Tuss hvis det blir katt på meg en dag Ja det må du gjøre Tuss er fint navn 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Den liksom bare lå klar og ventet på å bli laget, så da gjorde jeg det. Jeg ønsker den og dere lykke til på de syv hav og håper at den får leve lenge i landet. Fint å kunne skrive om hva som helst akkurat som en vil her og en får svar om en spør om noe. Ja, for den er åpen for alle som oppfører seg hyggelig og høflig. Godt å kunne innfri en førjulsgave til deg, Entern. Åhh...jammen da ble det gave på dere også, søte mennesker. Tusen takk. Katter smelter mitt hjerte. 😻 👌Bare slå deg løs. Ingen tema er for små...eller dumme. Hvis jeg skulle tatt til meg et dyr fra et omplasseringssted, så kunne jeg godt ha valgt et skikkelig gammelt et og sett skjønnheten i det de siste årene i dets liv. Latt det få all omsorgen og oppmerksomheten, trygghet og god mat...for jeg har mye å gi. Ikke alle dyr har hatt det godt der de vokste opp. Koselig. 🤗 Syke dyr er som syke unger; man må ta seg av dem og gjøre det beste man kan + litt ekstra når de er syke eller i dårlig form, deppa el.l. Værsågod. Ja det er veldig fint i og koselig 😻😻😀😀 1 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜 Himla fin Frida @Maskinfører. Du var heldig med henne! 😍 Legger igjen en God helg til alle sammen, og en varm klem til @Entern , @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0. Og til sistnevnte; håper turen til tannlegen gikk greit og at alt føles bedre nå! Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2023 Neffi skrev (35 minutter siden): Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜 Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! Takker, bukker og neier. Du er hjertelig velkommen. Vi kan lage et hvilested med gode divaner og puter/pledd borte i hjørnet her og jeg har satt inn to store stresslesser med massasje fra topp til bunn og det masseres forsiktig, middels eller "hjelp, få meg ut"-styrke. Veldig godt skal jeg si dere. Nyt. 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Neffi skrev (1 time siden): Flott tiltak @Sviskepott, med å lage denne tråden, og tusen takk for invitasjonen i trådnavnet; 'for hyggelige folk'. Det er jo meg det! 😜 Himla fin Frida @Maskinfører. Du var heldig med henne! 😍 Legger igjen en God helg til alle sammen, og en varm klem til @Entern , @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0. Og til sistnevnte; håper turen til tannlegen gikk greit og at alt føles bedre nå! Selv må jeg jobbe i helga, men kommer garantert til å prokastinere en hel del her inne...og sånn går livet i en rasende fart! Varm klem tilbake fra meg Jeg er på besøk hos fattern, trengte rolig helg etter slitsom uke på jobben 😅😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfin fredagskveld.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfin fredagskveld.😊😊☺️☺️ Takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Jeg og fattern har spist middag på restauranten på Lillehammer togstasjon, han spiste flesk og duppe og jeg spiste pølser og begge drakk alkoholfri juleøl 😊😊👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Takk 😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Jeg og fattern har spist middag på restauranten på Lillehammer togstasjon, han spiste flesk og duppe og jeg spiste pølser og begge drakk alkoholfri juleøl 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, vi synes at det er bra at dere koser dere litt nå før jul.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, vi synes at det er bra at dere koser dere litt nå før jul.🥰🥰 Takk 😀😀😊😊 vi hygger og koser oss og det håper jeg dere også gjør 😊😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 😀😀😊😊 vi hygger og koser oss og det håper jeg dere også gjør 😊😊 Ja Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i dag, og vi skal tilbake å ha det samme i morgen.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2023 Høres like godt ut med jernbanemat og QP-meny, så nå ble jeg inspirert sulten og må finne meg noen skiver, kaffe og tv. Snakkes. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Høres like godt ut med jernbanemat og QP-meny, så nå ble jeg inspirert sulten og må finne meg noen skiver, kaffe og tv. Snakkes. God kveldsmat Pott! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Høres like godt ut med jernbanemat og QP-meny, så nå ble jeg inspirert sulten og må finne meg noen skiver, kaffe og tv. Snakkes. Ja Cassidy Tvillingene ser deg her senere og vi ønsker deg også godkveldsmat Sviskepott.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 God burgerdag til folket 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 N-4K0 skrev (Akkurat nå): God burgerdag til folket Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cia nikser og trikser og burgérer 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 N-4K0 skrev (2 minutter siden): Cia nikser og trikser og burgérer Jepp det er greien til Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cia er Burger Boy og Burger Girl! They kill with Burger Power! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Cia er Burger Boy og Burger Girl! They kill with Burger Power! Cassidy Tvillingene er Kløverburgergutten og Kløverburgerjenten.🍀🍀☘️☘️🍔🍔👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå