Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️ Veldig fint at @Maskinfører har en kattevenn 😻😊👍 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig fint at @Maskinfører har en kattevenn 😻😊👍 Cassidy Tvillingene vet at Maskinfører har to kattevenner, Frida og Tuss.😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet at Maskinfører har to kattevenner, Frida og Tuss.😻😻 Så fint 😊😊👍👍 Godt han har to 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så fint 😊😊👍👍 Godt han har to 😻😻 Det synes Cassidy Tvillingene også at er fint.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også at er fint.😊😊☺️☺️ Da har han bestandig selskap 😊😊☺️☺️ og det har bestandig kattene også 😸😸 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da har han bestandig selskap 😊😊☺️☺️ og det har bestandig kattene også 😸😸 Ja og det synes Cassidy Tvillingene at er en fin ting.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Veldig fint at @Maskinfører har en kattevenn 😻😊👍 Ja jeg er det 😻😊👍 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (52 minutter siden): Og Frida er et fint kattenavn 😻😻 Ja er det 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Entern skrev (3 timer siden): Veldig fint at @Maskinfører har en kattevenn 😻😊👍 Emdelig ligger Frida ved siden av meg på sofan etter ei uke i skapet på soverommet 🥰🥰😻😻 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene vet at Maskinfører har to kattevenner, Frida og Tuss.😻😻 Frida ligger ved siden av meg i sofan 😻😻 måtte gud beskytte jenta mi 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Emdelig ligger Frida ved siden av meg på sofan etter ei uke i skapet på soverommet 🥰🥰😻😻 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Frida ligger ved siden av meg i sofan 😻😻 måtte gud beskytte jenta mi 😻😻 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at hun er bedre nå.🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at hun er bedre nå.🥰🥰😻😻 Ja jeg også merkelig tok uka fri pga hennes helse nå er tuss på soverommet og hun i stua ligger inntill meg maler og koser slik hun gjorde forrige lørdag 🥰🥰😻😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja jeg også merkelig tok uka fri pga hennes helse nå er tuss på soverommet og hun i stua ligger inntill meg maler og koser slik hun gjorde forrige lørdag 🥰🥰😻😻 Cassidy Tvillingene er veldig glade for at det går bra med Frida nå.😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade for at det går bra med Frida nå.😻😻🥰🥰 Ja vi også 😻😻😻🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Frida og Tuss er fine kattenavn, Pott, kanskje jeg låner Tuss hvis det blir katt på meg en dag 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja vi også 😻😻😻🥰🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper at Frida har det bra i dag.😻😻🥰🥰 N-4K0 skrev (41 minutter siden): Frida og Tuss er fine kattenavn, Pott, kanskje jeg låner Tuss hvis det blir katt på meg en dag Cassidy Tvillingene er helt enige, det er veldig fine kattenavn. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Tuss, Tussi, Tusseladd, mange varianter man kan gå for. 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi har fått en sånn tråd som dette her på Diskusjon. For dette forumet her trenger en sånn tråd.👨🦰👩🦰👍👍 Den liksom bare lå klar og ventet på å bli laget, så da gjorde jeg det. Jeg ønsker den og dere lykke til på de syv hav og håper at den får leve lenge i landet. Maskinfører skrev (15 timer siden): Ja det er det 🥰🥰 Fint å kunne skrive om hva som helst akkurat som en vil her og en får svar om en spør om noe. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at mange kommer til å poste i denne tråden her. Ja, for den er åpen for alle som oppfører seg hyggelig og høflig. Entern skrev (15 timer siden): Det synes jeg også 😊 og er veldig glad @Sviskepott lagde denne tråden 😊😊 jeg har hatt lyst på en sånn tråd her lenge så dette var fantastisk 😊 Godt å kunne innfri en førjulsgave til deg, Entern. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene har også ønsket å få en sånn tråd som dette her på Diskusjon.😊😊☺️☺️ Åhh...jammen da ble det gave på dere også, søte mennesker. Entern skrev (15 timer siden): Vi er kjempeheldige som fikk en sånn tråd av @Sviskepott😊😊☺️☺️ Tusen takk. Maskinfører skrev (13 timer siden): Ja det er katten min Frida i yngre dager 😻 Katter smelter mitt hjerte. 😻 Entern skrev (13 timer siden): Så koselig med en pratetråd 😊 👌Bare slå deg løs. Ingen tema er for små...eller dumme. Entern skrev (13 timer siden): Kattekompisen min (nabokatten) ligner litt, han er også svart 🐈⬛ men tynnere og magrere da og ikke så pen, han er gammel👴🏻😸 Hvis jeg skulle tatt til meg et dyr fra et omplasseringssted, så kunne jeg godt ha valgt et skikkelig gammelt et og sett skjønnheten i det de siste årene i dets liv. Latt det få all omsorgen og oppmerksomheten, trygghet og god mat...for jeg har mye å gi. Ikke alle dyr har hatt det godt der de vokste opp. Maskinfører skrev (10 timer siden): Emdelig ligger Frida ved siden av meg på sofan etter ei uke i skapet på soverommet 🥰🥰😻😻 Koselig. 🤗 Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja jeg også merkelig tok uka fri pga hennes helse nå er tuss på soverommet og hun i stua ligger inntill meg maler og koser slik hun gjorde forrige lørdag 🥰🥰😻😻 Syke dyr er som syke unger; man må ta seg av dem og gjøre det beste man kan + litt ekstra når de er syke eller i dårlig form, deppa el.l. N-4K0 skrev (1 time siden): Frida og Tuss er fine kattenavn, Pott, kanskje jeg låner Tuss hvis det blir katt på meg en dag Værsågod. 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2023 Alle dere som bare er innom og titter er også velkomne til å delta i tråden. Jeg ser dere! 2 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Sauron says "I see you!" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå