Sviskepott Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Tenkte at vi kunne ha en plass å lufte smått og stort om vi kjenner for det. Herved er tråden åpnet. Jeg må ha mat i alle f all. Så vet dere det og mikroen roper på meg. Ordet er deres: Hipp, hipp, hipp HURRAaaaaaaa! 1 5 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. november 2023 Forfatter Del Skrevet 30. november 2023 @Entern - @Maskinfører - @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og andre er hjertelig velkomne. Nå er jeg så trøtt at jeg må flate ut, men jeg kommer tilbake igjen i morgen og da håper jeg det står et og annet her og ønsker meg velkommen. Godnatt. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Og vi håper at dette her kommer til å bli en hyggelig og koselig tråd.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 God natt @Sviskepott og sov godt snakkes i morgen 🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. november 2023 Forfatter Del Skrevet 30. november 2023 Heihei...så koselig å se dere. Ja, vi snakkes i morgen. Ønsker dere en god natt våken eller sovende. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi har fått en sånn tråd som dette her på Diskusjon. For dette forumet her trenger en sånn tråd.👨🦰👩🦰👍👍 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi har fått en sånn tråd som dette her på Diskusjon. For dette forumet her trenger en sånn tråd.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det er det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper at mange kommer til å poste i denne tråden her. 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at mange kommer til å poste i denne tråden her. Ja jeg også 🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at vi har fått en sånn tråd som dette her på Diskusjon. For dette forumet her trenger en sånn tråd.👨🦰👩🦰👍👍 Det synes jeg også 😊 og er veldig glad @Sviskepott lagde denne tråden 😊😊 jeg har hatt lyst på en sånn tråd her lenge så dette var fantastisk 😊 Hei @Maskinfører så flott avatar du har fått 😺 er det katten din? 😻 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det synes jeg også 😊 og er veldig glad @Sviskepott lagde denne tråden 😊😊 jeg har hatt lyst på en sånn tråd her lenge så dette var fantastisk 😊 Hei @Maskinfører så flott avatar du har fått 😺 er det katten din? 😻 Cassidy Tvillingene har også ønsket å få en sånn tråd som dette her på Diskusjon.😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også ønsket å få en sånn tråd som dette her på Diskusjon.😊😊☺️☺️ Vi er kjempeheldige som fikk en sånn tråd av @Sviskepott😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Vi er kjempeheldige som fikk en sånn tråd av @Sviskepott😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at mange kommer til å poste i denne tråden, sånn at vi får det hyggelig og koselig her inne.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (1 time siden): Det synes jeg også 😊 og er veldig glad @Sviskepott lagde denne tråden 😊😊 jeg har hatt lyst på en sånn tråd her lenge så dette var fantastisk 😊 Hei @Maskinfører så flott avatar du har fått 😺 er det katten din? 😻 Ja det er katten min Frida i yngre dager 😻 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at mange kommer til å poste i denne tråden, sånn at vi får det hyggelig og koselig her inne.🥰🥰 Det håper jeg også 😊😊☺️☺️ Så koselig med en pratetråd 😊 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er katten min Frida i yngre dager 😻 Så fin og nydelig katt 😊😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg også 😊😊☺️☺️ Så koselig med en pratetråd 😊 Så fin og nydelig katt 😊😻 Ja hun er nydelig 😊😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det håper jeg også 😊😊☺️☺️ Så koselig med en pratetråd 😊 Så fin og nydelig katt 😊😻 Cassidy Tvillingene synes også at Frida er en nydelig katt.😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja hun er nydelig 😊😻 Kattekompisen min (nabokatten) ligner litt, han er også svart 🐈⬛ men tynnere og magrere da og ikke så pen, han er gammel👴🏻😸 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at Frida er en nydelig katt.😻😻🥰🥰 Og Frida er et fint kattenavn 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Kattekompisen min (nabokatten) ligner litt, han er også svart 🐈⬛ men tynnere og magrere da og ikke så pen, han er gammel👴🏻😸 Entern skrev (Akkurat nå): Og Frida er et fint kattenavn 😻😻 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå