Spillredaksjonen Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Gamer.nos julekalender fyller 20 år – vinn premier hver dag frem til jul Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 All honnør til dere som drar i gang dette hvert år. Har vært med mange ganger, men har dessverre aldri stukket av med noen premie. Lenke til kommentar
David Wolf Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Utrolig gøy hvert år! Lykke til, til alle som deltar i år, og god jul alle sammen Lenke til kommentar
sever1n Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Vært med hvert år aldri vunnet noe. Men i år!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Har vel hvert ned alle år, eller nesten i hvertfall. Men jeg prøver bare å vinne ting jeg virkelig vil ha eller trenger. Så prøver meg ikke på å vinne div tastatur, mus, hodetelefoner osv. Da jeg har dette og det funker. Men kanskje jeg skal prøve meg på en mus i år. Min begynner å bli sliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå