Spillredaksjonen Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Netflix har sikret seg Grand Theft Auto-trilogien Spillene kommer til strømmetjenesten neste måned. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Hadde Netflix hatt en launcher for spill på PC hadde jeg nok spilt spillene de slipper men jeg synes det er så knotete å spille på mobil. Mulig jeg har blitt for gammel. 1 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 GTA på mobil? Meh. Skal dei slå an på mobilfronten må dei vel satse på noko enklare a lá Candy Crush for å få Erna og co interessert. 1 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Huh? Betaler jeg egentlig for tilgang til en drøss med spill? Var jeg ikke klar over! Netflix brukes i grunn mest på TV, og lite på mobil, her i huset ... Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Så lenge netflix ikke gjør noe som kan gjøre meg inhabil som statsminister så kan dem legge til så mange spill de bare vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå