Malmern Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 I dag så begynte kameraet bak på telefonen å lage lyd når jeg åpnet opp kamera-appen, og når jeg kikket på kikket på det mens jeg åpnet appen så kan jeg fysisk se at det hopper opp en liten mm eller to. Kameraet fungerer fortsatt, men det skal vel ikke fysisk bevege seg inne i telefonen? Det kommer ingen lyder ved fokusering, hverken ved manuel eller autofokus. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Høres ut som optisk stabilisering. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. november 2023 Forfatter Del Skrevet 29. november 2023 (endret) Iki skrev (19 minutter siden): Høres ut som optisk stabilisering. Det kan det godt være, men kameraet har ikke lagd den lyden før nå, og telefonen er ca. 2 år gammel. Kan det være noe som har løsnet, og er det noe som kan være dekket av reklamasjonsretten så lenge jeg ikke har påført telefonen skaden? Endret 29. november 2023 av Malmern Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Min Xperia 1-II gjør det samme. Tipper det er noe kalibrering eller noe. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. november 2023 Forfatter Del Skrevet 29. november 2023 sedsberg skrev (1 minutt siden): Min Xperia 1-II gjør det samme. Tipper det er noe kalibrering eller noe. Etter nøye inspeksjon så er det kun kameraet i midten som hopper, gjelder det også din telefon eller hopper alle kameraene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Tror det er kun hovedkameraet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Har mobilen fått en oppdatering i det siste? Min 10 V fikk Android 14 her om dagen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 30. november 2023 Forfatter Del Skrevet 30. november 2023 Slettet-fsaSP0zV skrev (1 time siden): Har mobilen fått en oppdatering i det siste? Min 10 V fikk Android 14 her om dagen. Nei, siste oppdatering var Android 12 i 2022. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Om det er noe som har løsnet så kan det være reklamasjon, eller det kan være at verksted/butikk skylder på at mobilen har vært utsatt for skade. Om noe er løst så kan det være at optisk stablisering ikke virker like bra lenger (det vil en vel kanskje se på en video en filmer). Endret 30. november 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå